حضور ناظر و کوبل داوری کرمانی در رقابت‌های لیگ برتر

سیدرضا مهدوی به عنوان داور، امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی کمک‌داور و محمدصالح عرب‌آبادی هم در قامت داور چهارم و علیرضا کهوری به عنوان ناظر داوری در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت و نظارت می‌کنند.

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه برای اولین است، یک کوبل کامل از استان کرمان در لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت می‌کند، گفت: با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، کوبل داوری کرمان در نخستین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت خواهند کرد.

او افزود: بر این اساس، سیدرضا مهدوی به عنوان داور، امیررضا آشورماهانی و احد سلطانی هم به عنوان کمک داور دربی تیم‌های نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان را در روز یکشنبه ۶ بهمن ماه ۹۸ قضاوت خواهند کرد و محمدصالح عرب‌آبادی هم در قامت داور چهارم در این بازی حضور خواهد داشت تا هم کوبل استان کرمان را تکمیل کرده باشد و هم اولین حضورش در لیگ برتر فوتبال کشور را تجربه کند.

 

امیرخسروی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: علیرضا کهوری رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان به عنوان ناظر داوری، بازی حساس پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور را نظارت می‌کند.

او بیان داشت: این بازی روز یکشنبه ششم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار