زنانی که بازیچه ضدانقلاب شدند/ از پادویی شجری‌زاده برای «جوجه اردک زشت» تا کشف حجاب «کیمیا علیزاده»

اخیرا ویدئوهایی از سخنرانی بدون حجاب کیمیا علیزاده با رسانه های بیگانه منتشر شده است.

زنانی که ابزار سیاسی ضد انقلاب شدند؛ از «شیرین عبادی» تا «کیمیا علیزاده» +تصاویربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ضدانقلاب و رسانه‌های غربی همواره سعی کرده اند با ابزار‌های سیاسی مختلف به کشورمان ضربه بزنند. عملیات روانی غرب علیه کشورمان هر روز چهره‌ای تازه به خود می‌گیرد. در این زمینه یکی از حوزه‌هایی که همواره ضدانقلاب و کشور‌های غربی روی آن مانور داده اند، موضوع زنان است که نشان داده اند که همواره به صورت ابزاری از آن بهره برداری می‌کنند.

این روز‌ها ماجرای مهاجرت یکی از زنان ورزشکار ایرانی از سوی ضدانقلاب و کشور‌های غربی مطرح می‌شود و سعی می‌کنند به هر نحوی آنرا زنده نگاه داشته تا علیه کشورمان بهره برداری کنند. جالب اینجاست که این موضوع حتی به برگزاری کنفراس خبری هم کشیده است. به نظر می‌رسد ضدانقلاب سعی دارد از این ورزشکار زن که پیشتر یک بیانیه علیه فضای سیاسی اجتماعی کشورمان داده بود بیشترین بهره برداری را بکند. هر چند که این پروژه شکست خورده است و مردم نه تنها از این مسئله استقبال نکردند بلکه وی را مورد شماتت قرار داده اند.

در ادامه به پروژه‌های سیاسی ضدانقلاب و کشور‌های غربی علیه کشورمان با استفاده از ابزاری کردن حوزه زنان در زمینه‌های مختلف، هنری، ورزشی، سیاسی، خبری، کشته سازی و ... می‌پردازیم.

کیمیا علیزاده و برگزاری کنفرانس خبری: وقتی این ورزشکار زن موضوع مهاجرتش را در یک بیانیه شدید الحن علیه میهن خود علنی کرد، بسیاری مطرح کردند که وی نیز در چنگال ضدانقلاب گیر افتاده است. این ماجرا البته با شماتت مردم روبرو شد و پروژه علیزاده در نطفه شکست خورد. اما گویی ضدانقلاب دست بردار نیست و برگزاری کنفرانس خبری هم همین موضوع را نشان می‌دهد که کشور‌های غربی و ضدانقلاب به این نتیجه رسیده اند که سرمایه گذاری بر روی این ورزشکار زن در کشورمان جواب نداده است و نه تنها با استقبال مردم روبرو نشده است بلکه مردم وی را مورد نکوهش قرار داده اند. علیزاده از جمله ورزشکاران زنی بود که چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ رسانه‌ای در کشورمان مورد حمایت قرار گرفت و اینکه خود را یک زن سرکوب شده می‌داند، برای بسیاری از ایرانیان باور کردنی نیست و بسیاری بیان می‌کنند که وی برای اینکه موضوع اقامتش را عملی کند با توجه به شرط و شروط کشور‌های غربی این سخنان کذب را به زبان می‌آورد.

زنانی که ابزار سیاسی ضد انقلاب شدند؛ از پادویی شجری‌زاده برای جوجه اردک زشت تا کشف حجاب «کیمیا علیزاده»

عملیات رونی در حوزه هنری: ضد انقلاب برای اینکه در حوزه هنری به کشورمان ضربه وارد کند از مهاجرت یک زن بازیگر استفاده کرد. در این حوزه گلشیفته فراهانی بازیگری که در یک فیلم هالیوودی ایفای نقش کرد کم کم به خارج از کشور رفت و در فیلم‌های هالیوددی و در نقش‌های مبتذل و دسته چندم به ایفای نقش پرداخت. بسیاری بر این عقیده هستند که وی به عنوان یک بازیگر می‌توانست در کشورمان موفقیت‌های بیشتری کسب کند، اما در خارج از کشور به بازیگر نقش‌های دسته چندم و مبتذل تبدیل شد.

کشته سازی در بحبوحه فتنه: ماجرای کشته سازی برای مظلوم نمایی از جمله اقداماتی است که ضدانقلاب علیه کشورمان انجام داده است. ماجرای مرگ مرموز «ندا آقا سلطان» یکی از همین موارد بود که فیلم‌های مستند بسیاری در باره آن ساخته شد و به نقش مرموز پزشکی که به یکباره بالای سر این زن ظاهر شد در این فیلم‌ها اشاره شده است. در کشور‌های مختلف ماجرای کشته سازی به مانند کشورمان اجرا شده است، اما این موضوع در ایران به یک طرح سوخته مانند دیگر عملیات‌ها تبدیل شده است.

خبرنگاران فراری که بازیچه دست اسرائیل و آمریکا شدند: مسیح علینژاد خبرنگار اصلاح طلبی که از کشور فرار کرد یکی دیگر از پروژه‌های زنانه ضدایرانی غرب است. وی در حالی که مغضوب ایرانیان است سعی می‌کند پروژه‌هایی که از سوی سرویس‌های اطلاعاتی غربی ارائه می‌شود را در حوزه زنان اجرا کند که همه این موارد نه تنها شکست خورده است بلکه وی بیشتر از گذشته مورد غضب ایرانیان قرار گرفته است.

زنانی که ابزار سیاسی ضد انقلاب شدند؛ از «شیرین عبادی» تا «کیمیا علیزاده» +تصاویر

علینژاد امروز به عنوان کارشناس ضدایرانی در رسانه‌ها حضور می‌یابد تا به این وجه ضدانقلاب بتواند وی را به عنوان نیرویی ضدایرانی در حوزه زنان زنده نگاه دارد. «فریبا داودی مهاجر» نیز دیگر زن روزنامه نگار بود. وی از زمانی جلب توجه کرد که در یک برنامه زنده در شبکه ماهواره‌ای صدای آمریکا در پاسخ به درخواست مجری این برنامه، برای اولین بار در حالی جلوی دوربین کشف حجاب کرد که قبل از آن با حجاب در عموم ظاهر می‌شد. او هم به مهره سوخته اپوزیسیون تبدیل شده است. تاریخ مصرف وی مدت هاست که گذشته است.

زنانی که ابزار سیاسی ضد انقلاب شدند؛ از «شیرین عبادی» تا «کیمیا علیزاده» +تصاویر

بانوی صلح نوبل که محو شد: در زمان اصلاحات غربی‌ها که همواره سعی می‌کنند با اعطای جوایزی به زنان در حوزه صلح در این حوزه شخصیت سازی کنند به شیرین عبادی نیز جایزه صلح نوبل دادند. وی بعد از این وجهه سازی علیه کشورمان سعی کرد مانور‌های خبری بدهد، اما بعد از مدتی عبادی به مهره سوخته تبدیل شد و با اینکه وی جایزه صلح نوبل را یدک می‌کشد، ولی در اپوزیسیون هم برای وی کسی تره هم خرد نمی‌کند.

زنانی که ابزار سیاسی ضد انقلاب شدند؛ از «شیرین عبادی» تا «کیمیا علیزاده» +تصاویر

از دیگر زنانی که در کشور‌های دیگر توانستند جایزه صلح نوبل دریافت کنند «آن سانگ سوچی» رهبر اتحاد میانمار بود که با بی اعتنایی از کشتار مسلمانان روهینگیا که یک نسل کشی آشکار بود حمایت کرد. شیرین عبادی هم در برابر بسیاری از کشتار‌های بین المللی از جمله کشتار زنان و کودکان یمن و مردم بی گناه غزه سکوت کرد. وجه مشترک این زنان جهت گیری‌های سیاسی شان در موضوع حساسی و مهمی، چون حقوق بشر به نفع غرب است. موضوعی که به نگرانی جامعه بین الملل تبدیل شده است و برخورد‌های سلیقه‌ای و سیاسی را بسیار خطرناک علیه بشریت توصیف می‌کنند.

زنانی که ابزار سیاسی ضد انقلاب شدند؛ از «شیرین عبادی» تا «کیمیا علیزاده» +تصاویر

شاپرک شجری زاده و حکم به تحریم ایران: یکی از زنانی که به قول خود از دختران خیابان انقلاب بود و برای آزادی دست به کشف حجاب زد بعد از مدتی از پارلمان کانادا سر در آورد «شاپرک شجری زاده» بود. بلافاصله پس از بیانیه دیکته شده‌ای که وی از تریبون پارلمان کانادا در حمایت از تحریم ایرانیان خواند بسیاری از زنان ایرانی در شبکه‌های اجتماعی این اقدام ضد ایرانی و شخصیت وی را تقبیح کردند.

بد نیست بدانید چندی پیش خبرگزاری میزان مطلبی درباره این دختر منتشر کرد و نوشت:«شاپرک شجری‌زاده» یکی از همان معدود مزدوران پروژه هنجارشکنانه کشف حجاب و از جمله پادو‌های فردی مشهور به جوجه اردک زشت است که به کانادا رفته و با اخذ پناهندگی، مزد خوشخدمتی خود برای دشمنان مردم ایران را دریافت کرده است. این فرد معلوم‌الحال، اخیرا با حمایت یک سازمان ضدایرانی صهیونیستی به نام «یوآنی» به پارلمان کانادا رفته و طی سخنانی با وقاحت تمام، خواستار تحریم مردم ایران شده است.

زنانی که ابزار سیاسی ضد انقلاب شدند؛ از «شیرین عبادی» تا «کیمیا علیزاده» +تصاویر

بسیاری مطرح کردند که وی نیز برای اخذ تسهیلات و اقامت کانادا اقدام به خیانت به کشورش کرده است. شجری زاده نیز به یکی از مهره‌های سوخته و منفور در میان ضدانقلاب تبدیل شده است.

ماجرای زنان سیاستمداری که کشف حجاب کردند: در حوزه سیاسی بودند زنان سیاستمدارنی که ابزار دست ضدانقلاب شدند و بعد از مهاجرت به کشور‌های غربی از جمله آمریکا کشف حجاب کردند و به صورت قابل توجهی تغییر چهره داده اند. «فاطمه حقیقت جو» نماینده اصلاح طلب و جنجالی مجلس ششم که این روز‌ها ادعا می‌شود وی توئیت‌های فارسی ترامپ را می‌نویسد یکی از همین افراد است.

با این حال ضدانقلاب با پروژه علیزاده نشان داد که روی حوزه زنان حساب ویژه‌ای باز کرده است و هر روز سعی دارد علیه کشورمان در موضوعات مختلف پروژه‌ای در این زمینه کلید بزند. هر چند که این موارد همواره شکست خورده و افکارعمومی ایران نسبت به این تاکتیک نخ نما شده ضدانقلاب و کشور‌های غربی کاملا آگاه است.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
خاک....همه اینها کنن .این همه ایرانی تو خارج از کشور زندگی میکنن و میرن و میان کسی هم باهاشون کاری نداره چون محترم و تحصیلکرده هستن و وطن فروش نیستن .واقعا گرفتن اقامت این قدر ارزش داره که اینا علیه مردمشون حرف بزنن؟
Germany
رضایی
۰۱:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
وطن فروشان بی وطن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۲۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
سرنوشت سکه‌هایی که گرفته چی میشه‌؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۹:۳۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
باعث تاسف.
ایکاش قدری به مردم و کشورش تعصب داشت. خودش نمیفروخت.
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۲۳:۲۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
حالا میفهمم چرا از ورزشکارا حمایت نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۲۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
آخر آخرش کجای دنیارو خواید گرفت.یعنی ازادی و خوشبختی شما با یه تیکه پارچه و یه خورده پول تامین میشه.امید وارم هیچ وقت پشیمون نشید.یعنی هیچ وقت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
خودتون رو ناراحت نکنید ایرانی ها اونایی هستن که زیر جنازه سلیمانی رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
وطن فروش غرب زده.
Iran (Islamic Republic of)
هم شهری
۲۲:۵۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
ما و مسولین یه کاری میکردیم که بچه هامون بازیچه کسی نشن چرا اکثر کسایی که پاشون میرسه اونور آب همه بازیچه میشوند مربی ملی بازیکن مجری بازیگر سیاستمدار آغا زاده ها و.....اونهایی هم که اینجا هستن ابزار کار ندارن آب ببینند شنا گر های قبلی میشن اگر اشتباست بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۲۲:۵۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
لقمه حرام تا7نسل لکه ننگش میماند،پاک نخواهدشدتاقیام قیامت
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۴۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
خخخخ تف به غیرت شوهر کیمیا از این به بعد زنشو بی حجاب تموم مردم دنیا ببینن شوهرشم به آرامش برسه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی فلاح قادی
۲۲:۴۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام وقتی کسی که جنبه نداره و بچه است بهش بهابدی بزرگش کنی این میشه .کم ورزش کار نداریم دست خالی مدال گرفتن این دختره که از نظر مالی کم نداشت تمرین سالن و...
ورزشکارایی که با کمترین امکانات مدال میگیرند تشویق کنید
وزارت ورزش باید جواب گو باشه
تا کی باید مسئولین حق ناحقی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
شمالیاقت ایرانوندارین خانم علیزاده بی حجاب شدی ب خودت افتحارمیکنی لیاقتت همون خارجیاهستن.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۲:۳۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
این خانم علیزاده به خاطر یه گذرنامه حاضر میشه بره آلمان کشف حجاب کنه . کاری کنه که دشمنان ما خوشحال بشن.
رفته تو کشوری که از حامیان تحریم ایرانه. کشوری که به صدام سلاح شیمیایی داد که مردم ما رو بکشه!
چقدر بی حیا و بی غیرته!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
ووییی چه زودم انگاری از قفس آزاد شده موهاشو پریشون کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
جوجه اردک زشت را بد نام نکنید اون یک جوجه قو بود که وقتی بزرگ شد زیبا شد و اردک ها دیدند اردک نیست قو زیبا بوده. امثال کیمیا آیا وقتی سردار سلیمانی شهید شد باید فکر میکردند که اونها هم باید از وطن دفاع کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
واقعا که بد موقعی نمک.بر زخم ملتت پاشیده ای دختر.مگر تو از این ملت نیستی.به خودت بیا .. برگرد..وطن چون مادری مهربان تو را در آغوش می کشد ومی بخشد.چون وطن تو سرزمین.بخشندگان .است سرزمین رادمردانی چند سردار دلها سردار شهید قاسم سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۲:۱۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
جو زدگی و خیانت از نوع کیمیا و دیگر هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
وقتی دختر نوجوانی رو بدون حساب اینقدر تبلیغ میکنن و بولدش میکنن ، اولا خودش توهم برش میداره که ببین کیه و چه فرد منحصر به فردیه و در ثانی گندی میزنه به آبروی خودش و سرمایه ملی و مهم تر اینکه بی حرمتی به شوؤونات دینی میکنه و میشه بازیچه دشمنان جمهوری اسلامی .
Germany
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
چطور یادتون رفته تو برنامه زنده تلوزیونی ماه رمضون مثلا مادر شوهر پشت تلفن زنده گفت ناهار منتظرتون هستم
خب دیگه قیاس کنید
من موندم چه لقمه ای خورده بدا به حال پدر مادرش
ضمنا چقدر هم بدون حجاب زشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
نمک خوردی نمکدان شکستی در انتظار شکستن باش
-
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
کسانیکه از پول بیت المال به این دختره وطن فروش ضد انقلاب نمک نشناس کیمیا علیزاده یک دستگاه آپارتمان و 60 سکه بهار آزادی و یک خودرو ..... و ..... اهدا کرده اند باید توسط قوه قضاییه محاکمه شوند . تو این شرایط بد اقتصادی و در تنگنا بودن معیشت اکثریت مردم و بیکاری جوانان بر چه اساسی اینهمه از بیت المال به یه دختر که حالا یه مدالی آورده بذل و بخشش میکنید ؟؟؟؟!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۲۱:۴۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
اگه بی حجابی تمدن به شمار میاد ، حیوانات از شماها با تمدن ترند. تو قدر خود نمیدانی چه حاصل!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
از کسانی که احساس میکنن فروشی هستن تقاضا میکنم زودتر تکلیف ما را روشن کنید یا برید و معامله را جوش بزنید یا شرافتمندانه در کنار هم ایرانی هایشان از انسانیت دفاع کنند.چون کسانی خود را میفروشن که بی رگ و ریشه هستن چون کسی که ریشه در خاک ایران داشته باشه هیچ تندبادی حریفش نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
اینا خودشون هنوز نفهمیدن بازیچه شدن.فکر کردن متخصص کشف بمب اتمی هستن؟اینا فقط میخوان به دنیا بگن میشه ایرانی ها را خرید.میخوان بگن ایرانی ها اینقد بدبختن که در مقابل چند دلار وطن و هموطن خود را میفروشن.چندنفر میتونن بخرن؟خیلی زور بزنن تا 200 سال دیگه هنر کنن 1000 نفر بیشتر نمیتونن بخرن چون خریدنی ها همونایی هستن که بدون مشتری خودشان را فروختن.با 85 میلیون بقیه ایرانی چکار میخوای بکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
کلی پول و پاداش گرفت وضع مالیش خوب شد رفت خارج این نوکیسه ها هرچی دارن ثواب سر همین مردم کشورمونه که مالیات میدن مقصر مسئولین وزارت ورزشن که بیت المال تو این وضعیت جنگ اقتصادی میدن به کسایی مثل ایشون که بره خارج.یه جوری دم از آرامش میزنه انگار تو مملکتمون یکی چاقو گذاشته بود بیخ گردنش اینم مثله گلشیفته فراهانی
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۲۱:۱۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
کاری به حجاب و بی حجابیش ندارم اون با خدا ...
10 ساله تکواندو کار میکنه یک بار نیومدن ازش تشکر کنند اولین زن تاریخ المپیکه کل ایران بود
دولت و مجلس و وزارت ورزش مقصرند که این جوانهای با استعدادا مجبور میشن از ایران بروند
ببینید چطور سهمیه المپیک و مدال المپیک میگیره برای اون کشور
وقتی مدیریت نباشه همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
دیگه باید چیکار میکردن براش!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
از کجا میدونی تشکر نکردن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
یه چیزی برای من شده یه پرسش بزرگ توی ذهنم . این آدما که میگن ایران بده و محدودیت داره چطوری توی ایران به جاه و مقام میرسن و پس از خرج شدن بیت المال این مردم براشون و مشهور شدن در سطح جهانی، فیلشون یاد هندوستان میافته . خب چرا از همون کودکی نمیرن همون غرب خوب و آزاد تا اونجا بدون مانع به اوج پیشرفتشون برسن ؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
خانم کیمیا با سرمایه ایران به این مقام رسیدی .حالا آبروی کشور را بردی .رفتی .مسله ای نیست .مسله اینجاست . بخاطر اینکه بهت اقامت بدهند .عزت کشور را زیر سوال بردید .والله زنان ایرانی با حجاب زیباتر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
یعنی زنان خارجی بی حجاب زیباتر هستن عجب
Canada
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
خانم علیزاده کلا با موضع گیری علیه ایران اقامت هم نگیره خودشم می دونه تو ایران دستفروشی هم نمی تونه کنه بهتره همونجا بمونه اما علیزاده ها بدانند با اسم ایران و حمایت فدراسیون رفتید توی چشم درست نیست حالا بعد از افت یا ... بد کشور رو بگید ، مگه کشورای دیگه مشکل کم دارند ورزشکاراشون برند پرچم یه کشور دیکه رو هم بگیرن که کم کسی اینکارو می کنه پشت سر کشورشون بد نمی گن این درحالیه که هزاران عیب رو هم می پوشونن اما شما عیب می ذارید روی کشورتون که چی بشه ؟ این کشور جووناش رفتند روی مین که شما بتونی ایرانی باشی ، این سوء استفاده ها علتش عدم برخورد مردمه وگرنه شما پرچم رو بفروشی یه چیزه ، به کشوری که جلوی داعش وایستاد دروغ بچسبونی صد برابر بدتر ، دروغ چرا توی دل ما منفوری اما حداقل پیش خودت منفور نباش..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
معلومه اگر کیمیا خانم تعریف و تمجید از ایران میکرد ‌‌‌‌بهش اقامت میدادند .نه به هیچ وجه
اصلا مهم نیست .تشریف شو برده .نامردی و بی اخلاقی و بی انصافی ایش اینه که از کشور مایه گذاشته بخاطر گرفتن اقامت
خانم اگر شایستگی داشتی .راحت اقامت می‌گرفتی و احتیاج به خراب کردن کشور نداشتی .با این عمل خبیث و شیطان آت ذات خودتت را نشان دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
آخر عاقبت ایشون رو هم خواهیم دید.
اونا که با تخصص و تحصیلات میرن اونجا اونجوری باهاشون رفتار میشه اینا که بیسوادن.
United States of America
سید جهانشاه سیاح
۲۰:۵۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
این روندناراضی تراشی دربین ورزشکاران یاهنرمندان نشانگر پروژه آرام وخژیده ایست که ا زسال‌های قبل شروع شده اکنون درحال اجراست متآسفانه جوان نخبه وناپخته مابااندک ناملایمتی که درکشوریاازسوی اشخاص مواجه میشودبآسانی درتور آنان افتاده مورد بهره برداری علیه کشورقرارمیگیرندامابدانند این خیانتیست بزرگ درحق ایران وایرانی که آینده ای بسیارزشت را برای آنان رقم میزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
من مثل تمام ایرانیان فکر میکردم که بر حسب شایستگی کسی به پست و مقامی می‌رسد تا اینکه خودم بیشتر عمرم را در خارج ایران گذارندم و بهم ثابت شد .که باید سرعت در آخوری باشد و جیره خوار و مزدور شوی تا بجایی برسی .تمام جوایز صلح نوبل هم بر اساس زد و بند است .اصلا هیچ چیز اتفاقی نیست .در دینا بی عدالتی غوغا میکند .اصلا هیچ کس بر حسب تحصیلات بجایی نمیرسد مگر سرش در آخور کشوری باشد و یک طوریی جاسوس باشد
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۰:۵۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
با سلام قدیما که بچه بودیم وقتی میخواستیم از خونه بیرون بریم مادرمون قبلش یکی دو لقمه کوچیک میداد توی خونه میخوردیم بعد مارو میبرد بیرون که از رو گرسنگی وسوسه نشیم و به اصلاح نون نمک هر کسی رو نخوریم،به نظرتون بغیر از فوتبال شکم کدوم ورزشکارمونو سیر کردیم که بخاطر وسوسه زندگی راحتتر قید وطن و... رو نزنه؟؟؟ نمیگم کار خوبی کرده ولی ما هم در حقشون از لحاظ مالی خیلی خوبی نکردیم.همه ورزشکارهارو اینقدر در مضیقه گذاشتیم که بخاطر آینده و پول وسوسه میشن چون همشون پیش کسوت هاشون میبینن که چه ارزشی دادیم و چطور تامین مالی کردیم همشون میترسن از آیندشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
البته کشف حجاب در اسلام برای این پیرزنها مانعی ندارد چون در قرآن بلامانع است و قرآن فرموده پیرزن می تواند حجاب بردارد گرچه حجاب مظهر زیبایی و جوانی است چنانکه فریبا داودی مهاجر در این تصویر بی حجاب کاملا پیر و زشت است
Iran (Islamic Republic of)
ali mahmoudi
۲۰:۴۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام مقصر خود ما هستیم که طرف با بودجه میلیاردی که خرجش میشه از طرف دولت میره یه مقام سومی با بدبختی میاره انقدر بزرگش میکنیم بال و پر بهش میدیم که انگار جادو کرده و این غرور کاذبی که بدست میارن و فکر میکنن که اندازه یک دانشمند ارزش دارن باعث میشه که این کارها رو انجام بدن(کیمیاعلیزاده)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
چرا غرب رو حجاب زن ایرانی مانور می ده حجاب شده مرز آزادی اینور تو اسارتیم اونور آزاد
یعنی مشکل فقط حجاب یا پشت اون چیز دیگه ای که ما نمی بینیم
این واقعا برام سوال شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
بهترین کار این است که تابعیت ایرانی این مزدوران کثیف لغو شود تا نتوانند به عنوان یک ایرانی به کشور ما خیانت کنند
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
سریع یه چی نگین.
ببینین برای چی رفته...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
ملت ایران همونایی هستن که پیکر پاک سردار امنیت حاج قاسم را بدرقه کردن.این جفتک پرانی ها هیچ تاثیری در اراده الهی و راسخ ملت آگاه و فهیم ایران نداره. به خدا این خودفروخته ها نمی‌فهمن با رفتنشون ناخالصی های جامعه را میگیرن.کاش همه خائنین و وطن فروشان باهم برن پیش صاحبانشون
Iran (Islamic Republic of)
زهرا مدنی
۲۰:۳۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
دیگه جاش توی ایران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
چرا این ها اعدامشون نمی کنند منتظر زیر لفظی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
من کاری به حجابش ندارم اما میگم برای پرچم یکی از قدیمی ترین تمدنها و کشورهای جهان مبارزه کردن سعادت میخواهد.پرچمی که به خون سردارانی همچون آریوبرزن.سورنا.رستم فرخزاد.لطفعلی خان زند.قاسم سلیمانی و...میلیونها ایرانی دیگر آغشتس.پاینده باد ایران و ایرانی وطن پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
همیشه فکر می کردم چرا ویژگی علمی وپهلوانی وعرفانی افرادرا بعد ازمرگ مطرح می کنند حالا میبینم در واقع این شیوه ر درست بودهاست چون انساتها ممکنست ظرفیت نداشته باشند وکار دست خودشون بدهند همانند این خانم البته چیز عادی است ودر تمام صنفها هم.چنین افرادی هستند چون توجه و تعریف بیش از حدافراد را متوهم می کند ید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
به زنان مومن وپاکدامن کشورم افتخار می کنم.شیرزنانی که درکوران حوادث سخت دوشادوش دلیرمردان وطنم فداکاری کردند.زنان مسلمان و آزاده و مادران وطنم مایه مباهاتند.این خائنین و وطن فروشان وعروسکهایخیمه شببازی ،آلت دست شده اندشماتیپ مسیح علینژادراکه معروف به اردک زشت است ببینیدرای همانجاخوب است.اینها لیاقت ایران وایرانی راندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
این دختره نردبان داروخانه هست،فقط اونجا میشه ازش استفاده کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
حداقل کاش بی غیرت نمیشد،که حجاب از سر برنداره،که ابروی زن ایرانی رو برده....
Iran (Islamic Republic of)
مصیب
۱۹:۳۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
چرا هر کسی که کشف حجاب می کنه موهاشون اینجوره یا سرشون را شونه نمی کنن یا اینکه اینا از اول ایرانی نبودن خاک.... کله سیم ظرفشویی های وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
آره چرا واقعا؟حتی اون گلشیفته
بنظرم اعتماد بنفس پایین و خودکم بینی هم باعث این رفتار میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
بله ما زیاران طلب یاری داشتیم خود غلط بود آنچه که پنداشتیم. خواهشا این دوستان بدتر از دشمن اگر هرچیزی را که از این چامعه برده اند مثل خانم کیمیا علیزاده هرچه برده اند به ما برگرداند می تواند هرچه دلش میخواهد بگوید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
دختر وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
مگر کیستند این بازی هارا یه عده غارتگر ورزشی ایجاد می کنند
Czechia
محمد
۱۹:۲۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
مشخصه که از احساسات این دختر سوءاستفاده شده و در جو روانی قرار گرفته و تو بازی اطرافیان خائنش یا نادانش قرار داره

نکته دیگه اینه که این دختر از لحاظ پزشکی خیلی وقته که نمیتونسته ورزش حرفه ای کنه

و حرف آخر اینکه دختر جوان کشورت و مسئولات کم نذاشتن برات و هر چه که تونستن برات انجام دادن کمی قدرشناسی و حیا خوبه ....

ان شاءالله زودتر روزی برسه که دوست و دشمنت رو بشناسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
اینها که پناهنده شدند در اصل سیاسی که نبودند فقط عشق خارج کشته بودشون... همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
یکی هم سیاسی نیست فقط عشق پول کشتتش که وطنفروشی میکنه ...همین
یکیم عشق شهرت !!یکی هم عشق رقصوسازو که وطنفروشی میکنه و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
خیانت با هر انگیزه ای توجیه ناپذیره
استفاده تبلیغاتی از این خانم ممکنه باعث افزایش فشار تحریم و از بین رفتن چند بیمار در کشور بشه.ممکنه زمینه سازی برای جنگ ایجاد کنه.
خیانت رو نمیشه با همدردی با خائن گناه کوچکی قلمداد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
علیزاده دیگه کی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
اگربی حجابی برات شهرت میشه نگهش دارد بااون شوهربی غیرتت.خداکنددرغربت بمیریدودرقبرستان کفاردفن شوید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
من فک می کردم با حجاب این قدر بدقیافه است ولی الان فهمیدم حجاب واقعا عیب های کیمیا را پوشانده بوده
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۰:۲۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
باشه شما خوشگلی اون زشته
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۹:۱۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
طلا، کیمیا، زر و هرکسی که علیه کشورش بیانیه بدهد و به احکام نورانی دین اسلام دهنکجی کند، در پیشگاه ملت ایران جایگاه ندارد. اگر چه چند روزی منافقین برایش کف بزنند.
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۱۹:۰۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
ابوالفضل نابودتون کنه چرا اینهمه پول بهش دادین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
چقد توپت پره خواهر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
متاسفم شما خوبی شما معصوم !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
حیا و انسانیت و شرافت رو برای مال دنیا خرج کردی !! دنیایی که روزی تموم میشه !
اون دنیا رو میخوای چی کار کنی ؟؟ جواب خدا رو چی میخوای بدی ؟؟
از دست خدا که نمیتونی فرار کنی !! ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
آقایان مسئول خدا رو خوش میاد به خاطر یک مدال برنز مشترک این همه پول به یک مفت خور بدهید؟
Iran (Islamic Republic of)
پنجاه
۱۸:۲۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
اینقدر پول بیت المالو خرج اینا نکنید توکشور ایران به نون و نوا میرسن همین که اسم وآوازشون بلند شد ومشهور شدن میرن تو کشورای اجنبی بر علیه ایران بیانیه میدن ویادشون میره که از کجا به این شهرت رسیدن همون بهتر که برن این غرب زدها
Germany
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
اما من نمیدونم حالت تهوع خودم از وجود چنین آدمهایی رو چجور برطرف کنم
Iran (Islamic Republic of)
م،م
۱۸:۱۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
بهتر ک رفت نبودن این افراد وطن فروش بهتره تا بودنشون ایران ب این انگلا نیاز نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
دخترک دراز بی قواره تقصیری نداره قدش دراز شده ولی عقلش قد یک نخود است چون هنوز بچه است.
Iran (Islamic Republic of)
کوروش کببر
۱۸:۰۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
مردانگی تو این شرایط سخت که دشمنان دندان تیز کرده تعریف میشه نه تو میدون مسابقه کاری به حجاب ندارم خیلی اعتقاد ندارم ولی اصل حرفم خیانت این جماعت اندک و عقده ای هستند که برای رسیدن به جامعه غربی برای چند روز عیاشی خیانت می‌کنند و میرن .نذر کرده ام که ایشون و اون سعید ملایی تو المپیک کنف بشن اونوقت تا صبح میزنم می‌رقصم می‌نوشم می‌خندم سومی شوخی کردم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۰۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
خانوم علیزاده تو ایران کیمیا بودی برو ببینم جای دیگری میتونی اصلا قد علم کنی
حالا سرکوبت کرده بودن این همه مدال داشتی
سرکوب میدونی چیه این خفت و خاریه که نسیبت شد سرکوب شرفت سرکوب وطنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
خدا کنه ما به این گمراهی نیفتیم،الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
زینب ابوطالبی راست میگه، ایران جای وطن فروشان نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
پول ثروت زیادی و بی حجابی
اینارو میخواستی که رفتی .واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
خداحافظ خانم وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
تو اگه دختر ایران زمین بودی که نمیرفتی یه مشت حرفه فقط سر هم کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
به کجااااااااا چنین شتابااااااااان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
بله اینا بازیچه شدن بدددددددددجور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
یه مشت آدم گول خور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
به آرزوت رسیدی خانم محترم
بپا نیفتی تو چاه
Iran (Islamic Republic of)
راد
۱۷:۲۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
ما مردم این گونه افراد را اصلا دیگر نمی شناسیم ، انگار اینها ایرانی نبودند .به اندازه پشه هم ارزش ندارن .حالا رسانه های غربی دلشون رو خوش کنند به این مترسک ها .هر شخصی به هر عنوانی و با هر عنوان ، وقتی از مردم ما جدا شد ، دیگر جزئ ما نیست . بیخود پول خرج نکنید ، حاصلی برای شما ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
انشاءالله هر چی فاسد گور و شونو بکنن برند کشورهای دیگر...خوشحال میشم...چون من مطمئنم اونجا چنان به مرداب لجن میفتند
Germany
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
جمهوری اسلامی چون کوه راسخ و پر توان ایستاده است.وبا این لکه های ننگ نمی لرزد . اینها همین لیا قتشان هست . رفته پیش اون سگ کثیف (پمپئو) عکس گرفته . وای چرا رفتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
خدا ما رو عاقبت بخیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۱۶:۱۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
خیلی نمک نشناسه ایشونه واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
اینازمانی متوجه میشن که کشور مان پیروز میدان هست وراه برگشتی ندارن وان موقع که به التماس بیفتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
خانم علیزاده قطعا در المپیک مدال نمی آورد‌.ما از او ناراحت نیستیم.اما متاسفم بر مسئولانی که اجازه ی بازگشت این خانم را به ایران بدهند.خاک ایران جای این ها نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
اگه با موی فر فری هم عکسشو میزاشتین (مثل مصی خله) چیزی عوض نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
شاید مقصر ماهایی باشیم که به ادمهای نالایق خیلی خیلی بیشتر از ظرفیتی که دارند احترام میگذارریم وبی دلیل انها بزرگ میکنیم وانها چون این شایستگی را ندارند بد مستی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
مریم بانو650
۱۵:۳۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
واقعا باعث تاسفه حیف ازاسم زن ایرانی رو توی تازه به دوران رسیده بااون قیافه حال بهم زنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
ما زنان قهرمان و مومن که نه حیا نه اصالت نه وطن را با هیج چیز عوض نمی کنند زیاد داریم
و طن. خودشونو به چشم یک هتل نگاه نمی کنند. میلیونها زن آزاده در لیران زندگی نی کنند وحاضرنیستند به خاطر کمی امکانات بیشتر برده بیگانگان شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
حجلب داشتن یا نداشتن مهم نیست مهم انسان بودن و انسانیت هست / هرکی حجاب داشت مطهر نیست و هرکی بی حجاب بود فاسد نیست /
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
دقیقا درست گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
یکی از جنبه های انسان بودن حجابه
Iran (Islamic Republic of)
بماند
۱۷:۲۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
ولی بلعکسش بیشتر وجود داره اکثریت باحجابها پاکدامن هستند و اکثریت بی حجابها فاسد....ولی همه شون نه ولی اکثریتشون بد و خوب داره این درستره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
احسنت کاملا درسته .اما به این نیست ک پوشش مهم نیست بلکه پوشش اگر درجهت نفاق نباشد نشان دهنده احترام به همنوع و عملی بسیار بشردوستانه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
اتفاقا در اسلام خیلیم مهمه...نمیتونی بی حجاب باشی و ادعای بی گناهی بکنی..گناه بی حجابی حداقلش همون رعایت نکردن حجاب رو میگم.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۸:۳۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
داداچ
یارو رفته اونور آب علیه مردمش و کشورش حرف مفت زده.فاسد نیست؟؟؟
_با حجاب مدال المپیک آورده بعد میگه سرکوب شدم؟؟؟؟؟!!!!!!
_خدایا .........
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۸:۳۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
احسنت دقیقازدی توهدف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
حجاب امری الهی و دستور خداوند است. اگر مسلمانید قرآن را با دقت مطالعه کنید و اگر مسلمان نیستید لکم دینکم ولی دین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
کلیت حرف درسته ولی در مورد اینا صدق نمیکنه! چقدم که اینا انسانن آخه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
مشکل دقیقا اینجاست که اینا هم حجاب ندارن و هم مطهر نیستند.
Czechia
محمد
۱۹:۲۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
آخه چه ربطی داشت؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
ولی هرکی پاشه بره وسط کشور بیگانه علیه وطنش و هم وطناش حرف بزنه پشت پا به انسانیت زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
از کی تا حالا وطن فروشی شده انسانیت؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۲۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
مغلطه جالبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
فرد بایدبه هویت وفرهنگ خود احترام بگذارد در غیر اینصورت انتظار احترام ازدیگران را نباید داشته باشد انها بیگانگان از انها در جهت اهداف خود استفاده میکنند وبعد که مهره سوخته ی شد اورا به ذباله دان پرتمی کنند چون انها می دانند کسی که به ملت خودپشت کند بهش نمیشه اطمینان کرد مگر? ,,,,,,,,,,,,,,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
اصل بحث حجاب نیست وطن فروشی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
بعید می دونم کسی که کشف حجاب کرده و خواستار تحریم مردم کشور خودش است انسانیت داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
حجاب داشتن یک زن در واقع دفاع از انسانیت خودش است که استفاده ابزاری و شهوانی نشود.
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۲۰:۱۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
خیانت به وطن و شرافت چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
حجاب حکم الهی ومقدمه مطهربودن است. حجاب یک امرالهی برای حفاظت از خودزنان است ونمیشودگفت مهم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
درچه ای
۲۰:۴۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
ازکوزه همان تراودکه دراوست .وقتی باظاهرت باخدامخالفت می کنی حتما دردرون هم باخدامشکل داری .شاید زن باحجاب باایمان نباشدامازن بدحجاب حتما کم ایمان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
حرف حق تو کل نظرات همین بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
متاسفم برات اینجور فکر میکننی حجاب یک دستور دینی الکی گناه رو اینجوری توجیه نکنید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۰۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
اتفاقا حجاب خیلی مهم است ناشناس تو لابد تاریخ این مملکت رو نخواندی تمام دنیای با ایران به خاطر مسئله حجاب است که انواع نقشه ها را طرح می کنند کشف حجاب رضاخانی و آن همه کشتار . چر دشمن با دیگر کشورهای مسلمان کاری ندارند . حرف شما مثل اینه که بگی من نماز نمی خوانم ولی خدا تو دلم هست وعاشق خدا هستم .در حالیکه خدا صریحا وعده عذاب هبه بی نماز داده.حجاب هم همچی شکلی دارد. پس خیلی مهمه . وگر نه می شدیم ترکیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
ما مردم باید چشم بصیرت داشته باشیم و گول ورزشکاران و سلبریتی ها را نخوریم.اونها برای خودشون خوشی می کنند و مول پارو می کنند بعد هم می خوان از مثلا محبوبیت خود نزد مردم سوء استفاده کنند و بازیچه دست دشمن می شوند.اگه ما گولشونو بخوریم تو دلشون فقط به ما می خمدن.پس نذاریم بهمون بخندن.آگاهی فقط آگاهی آگاهی اگاهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
کسی که میره خارج اختیارش با خودشه. ولی وقتی به احکام الهی اسلام دهن کجی می کنه کشف حجاب میکنه عاقبت به خیر نمیشه چون سنت الهی است.نمونه هاش هم فراونه. چرا عبرت نمی گیرند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
کسی که میره خارج در صورتی اختیارش با خودشه که عضو تیم ملی یا مسئولیت و یا جایگاه مهم و شناخته شده ای نداشته باشه که عوارض این رفتارش موجب سواستفاده اطلاعاتی یا تبلیغاتی دشمن بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
کسی که لباس تیم ملی تن میکنع دیگه متعلق به خودش نیست.حامل و سرباز یک پرچم حساب میشه که در صورت پناهنگی کارش خیانت محسوب میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
علیزاده که واقعا بیانیش خنده دار بود بنده خدا انگار هنوز به بلوغ فکری نرسیده ،میگه برای آرامش وشادی رفتم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
ههههههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
پر واضحه اون متن ماله خودش نبوده بچه تر از این حرفاست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
همه اینها مهره سوخته هستند کسی برای اینها تره خورد نمی کند مردم ما بیدار هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
بی چشم و رو‌حداقل داشتی میرفتی نمیشد زبونتو میبستی به ایران و ایرانی توهین نمیکردی. یعنی نمیشددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
به ایرانی ها هیچی نگفت جو سازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
اونجوری پول و پناهندگیش نمیدن که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
چیزی نگفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۴:۳۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
عروسک خیمه شب بازی خیالی نیست- خواهشن بزرگ نکنیداینم مثل (مهناز افشار)یارب مپسند گر گدا معتبر شود---- از خدا بی خبر شود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
یارب روا مدار گدا معتبر شود----
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
این دختره کیمیا واقعا اشتباه کرد
اینجا حداقل برای او همه چیز مهیا بود و می توانست راه موفقیت خودش رو ادامه بده. اگه پشیمون نشد و برنگشت حالا ببینید من کی گفتم. امکان نداره بتونه موفق بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
اوکی خوب شد گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
واقعا؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
خدا میدونه چقدر حقها زیر پا گذاشته شد تا کسی مثل کیمیا علیزاده بتونه به المپیک راه پیدا کنه حالا هم خوب حقتون رو کف دستتون گذاشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
خدا هممون رو عاقبت بخیر کنه
الهی آمین
France
Al
۱۴:۱۸ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
خاک توسروطن فروش فکرکنم دلش لک زده بودبرابی حجابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
توخودت آبروی خودت حفظ کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
همینکه بدونی آبرو چیه خودش کلیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
این چند وطن فروش در مقابل 85 میلیون جمعیت ایران در صد هستند و اصلاً در میان ملت ایران عددی حساب می شوند ؟
Germany
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
لاقل خانه وماشین وسایرچیزهابه خانم کیمیا علیزاده دادندبرگرداند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
احسنت
Germany
توران
۱۴:۱۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
واقعا ادمهای هستندنبایدبه اینهااعتمادکردایناخائن به مملکت وضدایرانی هستندازامکانات وبیت المال این ملت استفاده کردندبه اینجورادمهابایدگفت دزد.بعضی ازدزدشرافتشان خیلی بهترازاینهاست لااقل خائن نیستند
۱۲