قاتل خاموش جان گرفت/۳ نفر مسموم شدند

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، یک نفر جان باخت و ۳ نفر مسموم شدند.

مرادیان مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، یک نفر جان باخت و ۳ نفر مسموم شدند.

او ادامه داد: با اعلام مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در خیابان گلچین غربی واقع در شیراز ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس با اشاره به انتقال ۳ مصدوم این حادثه به بیمارستان، تصریح کرد: ۲ مصدوم به بیمارستان نمازی و یک مصدوم بدحال به بیمارستان کوثر منتقل شدند.

مرادیان بیان کرد: تاری دید، تنگی نفس، سردرد مبهم، تهوع و استفراغ، گیجی و خواب آلودگی، ضعف عضلانی و سرگیجه از نشانه‌های مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن (قاتل خاموش) به شمار می‌آیند، به محض مشاهده این علائم، با اورژانس تماس بگیرید.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: تعمیر یا حذف وسایل خراب گرمایشی در خانه و مدرسه و همچنین استانداردسازی و استفاده از تهویه مناسب از جمله اقدامات پیشگیری و محافظتی مهمی است که با انجام آن می‌توان از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن و عواقب جبران ناپذیر آن، پیشگیری کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار