جشن موسیقی فجر در کرمانشاه برگزار می شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برپایی جشن موسیقی فجر از ۲۴ تا ۳۰ بهمن در کرمانشاه خبر داد.

جشن موسیقی فجر به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مظفر تیموری  با بیان اینکه این جشن موسیقی ارتباطی با جشنواره موسیقی فجر ندارد، گفت: جشن موسیقی فجر برنامه‌ای در راستای سلسله برنامه‌های بر امواج فرهنگ و هنر کرمانشاه است.

او افزود: این جشن از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود و در آن چند گروه موسیقی کرمانشاهی به اجرای برنامه خواهند پرداخت و از آنجا که رقابتی میان گروه‌ها نیست این برنامه بصورت یک جشن و نه جشنواره برگزار می‌شود در کنار گروه‌های موسیقی کرمانشاهی، یک گروه موسیقی پاپ (آرش و مسیح) نیز در این جشن یک هفته‌ای اجرای برنامه خواهند داشت.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون سه تا چهار گروه کرمانشاهی برای شرکت در این جشن اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: قرار است اجرای گروه‌های دیگری نیز به این برنامه اضافه شود  تمامی اجرا‌ها در محل تالار انتظار برگزار شده و همه اجرا‌ها هم بلیت فروشی دارند.

او افزود: افراد علاقمند برای شرکت در این جشن می‌توانند از طریق سایت ایران کنسرت بلیت تهیه کرده و یا بصورت حضوری به اماکن فروش بلیت که متعاقبا اعلام می‌شود، مراجعه کنند.
انتهای پیام/ز 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.