سرمایه گذاری ۴۲ هزار میلیارد تومانی در طرح کلان اقتصادی

در راستای اجرای برنامه کلان توسعه اقتصادی فرهنگی ۴۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شد.

سرمایه گذاری ۴۲ هزار میلیارد تومانی در طرح کلان اقتصادیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمد رضا هاشمی فرماندار مشهد در مراسم امضای تفاهم نامه‌های سرمایه گذاری بخش مرکزی مشهد و در جمع سرمایه گذاران، کارآفرینان و مدیران دستگاه‌های استانی و شهرستانی گفت: در راستای اجرای برنامه کلان توسعه اقتصادی فرهنگی تاکنون با ثبت ۲۶۶ پروژه و طرح، با رقم سرمایه گذاری ۴۲ هزار میلیارد تومان و با فعالیت ۲۸ معین اقتصادی در سطح شهرستان، فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

او تصریح کرد: امضای تفاهم نامه‌ها برای  ایجاد ۹ مرکز توانمند سازی بانوان با ۵۳۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری شد.
 
فرماندار مشهد گفت:تفاهم نامه‌های کارآفرینی و سرمایه گذاری در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به منظور ایجاد ۹ مرکز توانمند سازی بانوان و ۴۶ واحد اشتغال با ۵۳۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط معین‌های اقتصادی در بخش مرکزی مشهد به امضاء رسید.


هاشمی با اشاره به وجود چهار هزار و ۴۴۲ واحد صنعتی و معدنی و کشاورزی در مشهد افزود: با مدیریت کلان استان در ستاد تدبیر، تلاش‌های جدی برای راه‌ اندازی برخی واحد‌هایی که به دلایل مختلف برای تولید دارای مشکل هستند در حال انجام است.

او ادامه داد: حفظ و ایجاد اشتغال پایدار و تولید در روستا‌ها با توانمند سازی افراد و ایجاد واحد‌های تولیدی کوچک در زمینه‌های مختلف در دستور کار است تا از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها به نحو اصولی گرفته شود.

همچنین در این جلسه رسولیان معاون امور اقتصادی استانداری و جواد کریمی قدوسی و رضا شیران از نمایندگان مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان سخنانی بر لزوم حمایت از کارآفرینان و رفع بروکراسی اداری برای جذب سرمایه گذاری در شهرستان تاکید نمودند.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار