مدیرکل پست فارس:

کلیات تفاهم نامه همکاری پست و اتحادیه آهن فروشان تدوین می‌شود

باهدف پاسخگویی مطلوب به شهروندان شیرازی، کلیات تفاهم نامه همکاری پست و اتحادیه آهن فروشان شیراز توسط کارشناسان طراحی و تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن مفتح در دیدار با حسامی رییس اتحادیه آهن فروشان شیراز افزود: این تفاهم نامه با هدف پاسخگویی مطلوب به نیاز شهروندان، صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه‌های آمد و شد اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: درقالب این تفاهم نامه سامانه جامع‌ای طراحی می‌شود تا شهروندان از محل زندگی و کار هم بتوانند آهن و میلگرد مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

مفتح اظهار داشت: هم چنین توزیع اخطاریه‌ها و استعلام‌های بین دستگاهی و همکاری بین بخشی از جمله مفاد دیگر تفاهم نامه همکاری با اتحادیه صنف آهن فروشان شیرازاست.

رییس اتحادیه صنف آهن فروشان شیراز هم گفت: این تفاهم نامه در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم و افزایش رضایتمندی منعقد می‌شود.

جمشید حسامی افزود: پست در این تفاهم نامه به عنوان نهادی امین، اتحادیه آهن فروشان را در ارایه خدمات بهتربه شهروندان یاری خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه اتحادیه آهن فروشان ۴۰۰ عضو رسمی و فعال دارد اظهارداشت: وجود آهن فروشان فاقد مجاز، بازار آهن شیراز را در دستخوش تغییر و دگرگونی کرده و ضروری است تا اخطار‌ها قانونی به سرعت و ایمنی بالا به دست آن‌ها برسد.

حسامی ادامه داد: معقتدیم در این راستا پست فارس نقش مهمی در اطلاع رسانی ایفاء خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار