تجمعات اعتراضی فلسطینیان در مخالفت با طرح آمریکایی-صهیونیستی معامله قرن + تصاویر

گروه‌های مختلف فلسطینی در مخالفت با طرح آمریکایی-صهیونیستی معامله قرن تجمعاتی اعتراضی را در سرزمین‌های اشغالی برگزار کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، گروه‌های مختلف فلسطینی امروز (سه‌شنبه) تجمعاتی اعتراضی را در استان‌های رفح و خان یونس در جنوب نوار غزه و در مخالفت با طرح آمریکایی-صهیونیستی معامله قرن برگزار کردند.

برگزاری تجمعات اعتراضی در سرزمین‌ها اشغالی علیه معامله قرن

شرکت‌کنندگان خشمگین در این تجمعات، پلاکارد‌هایی در دست داشتند که روی آن‌ها نوشته شده بود: نه به معامله قرن، این معامله ننگین باید سرنگون شود، آری به یکپارچگی ملی» این در حالی است که معترضان علی‌رغم در دست داشتن این پلاکاردها، تصاویر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را آتش زده و همچنین در اعتراض به این طرح آمریکایی-صهیونیستی (معامله قرن) تصاویر ترامپ و نتانیاهو را لگدمال کردند.

برگزاری تجمعات اعتراضی در سرزمین‌ها اشغالی علیه معامله قرن

کمیته‌های مردمی پناهندگان فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز تاریخ خود را به یک شکل جدید آمریکایی باز می‌گرداند. دیروز وعده بدیُمن بالفور (بیانیه بالفور) و امروز معامله صهیونیستی- آمریکایی قرن.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت فلسطینی و نیرو‌های انقلابی آن از مسیر جهان عرب قادر هستند تا تمامی توطئه‌ها و طرح‌هایی را که برای از میان برداشتن مسأله فلسطین به انجام رسانده‌اند، به شکست بکشانند.

برگزاری تجمعات اعتراضی در سرزمین‌ها اشغالی علیه معامله قرن

معترضان همچنین معامله قرن را پروژه‌ای صهیونیستی- آمریکایی می‌دانند که از سوی تمامی آحاد ملت فلسطین مردود است.

معترضان همچنین بر اهمیت تقویت گفتگوی ملی همه جانبه نیرو‌های ملی و انقلابی در سایه حملات شدیدی که به ملت فلسطین و رهبران آن صورت می‌گیرد، تأکید کردند و خواهان ارائه یک برنامه مبارزه‌ای مشترک شدند.

برگزاری تجمعات اعتراضی در سرزمین‌ها اشغالی علیه معامله قرن

برگزاری تجمعات اعتراضی در سرزمین‌ها اشغالی علیه معامله قرن+ تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار