صائب عریقات: طرح معامله قرن ترامپ در سال ۲۰۱۱ مطرح شده بود

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین فاش کرد طرح اعلام شده متعلق به رئیس‌جمهور کنونی آمریکا نیست و در سال ۲۰۱۱ از سوی صهیونیست‌ها مطرح شده است.

صائب عریقات: طرح ترامپ از سال ۲۰۱۱ مطرح شده بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین، در مصاحبه با الجزیره، طرح اعلام شده آمریکا علیه فلسطین را طرحی متعلق به رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۱ دانست.

او اعلام کرد: طرح معامله قرن متعلق به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نیست و در سال ۲۰۱۱ از سوی صهیونیست‌ها مطرح شده است.

وی گفت: ترامپ طرح بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را اجرایی کرد تا سیستم جدایی نژادپرستانه را علیه مردم فلسطین اعمال کند.

صائب عریقات افزود: سازش فلسطینی به اتمام خواهد رسید و ما هرگز سرزمین خود را ترک نخواهیم کرد و تنها حل و فصل نزاع فلسیطینیان و رژیم صهیونیستی را بر اساس مرز‌های سال ۱۹۶۷ قبول می‌کنیم.

وی گفت: هرگز یکی از طرفین معامله شکست قرن نخواهیم بود و سعی می‌کنیم صلح حقیقی را که مبتنی بر قانون بین المللی است اجرایی کنیم.

دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین اعلام کرد که این ۸۸ تلاش برای حل و فصل مسئله فلسطین است و هرگز پیروز نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار