غربالگری وضعیت بهداشتی گردشگران چینی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: وضعیت بهداشتی گردشگران چینی از نظر ابتلا به ویروس کرونا در این استان کاملا کنترل شده است.

ویروس کرونا به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: بر روی تمام گردشگران چینی که طی چند روز اخیر وارد استان کرمانشاه شده اند، کار دیده وری و غربالگری انجام شده است.

او با بیان اینکه با ورود گردشگر چینی به استان جای نگرانی وجود ندارد، افزود: وزارت بهداشت و دستگاه‌ها تمهیدات لازم را در مرزها اعمال می‌کنند.

قادری وضعیت سلامت و بهداشتی گردشگران خارجی به‌ویژه چینی در فرودگاه امام خمینی (ره) مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از ورود به کشور، محل حرکت و همچنین سیر حرکت آنها توسط مراکز بهداشت رصد و پیگیری می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در خاتمه با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای کنترل کامل گردشگران خارجی به ویژه چینی ها در استان اتخاذ شده، افزود: به تمام هتل داران، مراکز اقامتی، دفاتر مسافرتی و آژانس های هواپیمایی توصیه های لازم برای غربالگری گردشگران انجام شده و بر همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.