یمنی‌ها پیروزی‌های ارتش خود را جشن گرفتند

مردم یمن در استان‌های مختلف این کشور پیروزی بزرگ نیروهای مسلح در عملیات «بنیان مرصوص» را جشن گرفتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، بعد از پایان کنفرانس مطبوعاتی سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن و اعلام رفع شدن تهدیدها‌ی جنگی از صنعاء و آزادسازی دو هزار و پانصد کیلومتر مربع از خاک این کشور ، موجی از شادی و نشاط سراسر یمن از جمله صنعاء را فراگرفت.

ابراهیم الوادعی، خبرنگار شبکه المسیره، گزارش داد مردم یمن از موفقیت آمیز بودن عملیات بنیان مرصوص خوشحال هستند و سر از پا نمی‌شناسند. مردم همه استان‌های یمن از این پیروزی که حاصل لطف و عنایت خداوند است شادی و خشنود هستند. مردم یمن و شهروندان صنعاء بر ارتش و کمیته‌های مردمی درود فرستادند.

بنا به گزارش المسیره، مردم یمن شکر نعمتی را که خداوندبه آن‌ها ارزانی داده بجا آوردند، اما در این شرایط نیز مردم یمن دست از حمایت از قدس برنداشتند. بعد از عملیات بنیان مرصوص، یمنی‌ها بار دیگر امروز برای پیروزی کنونی خود و پیروزی فردای قدس جشن گرفتند؛ پیروزی وعده خداوند به مردم یمن است.

دیروز یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، نتایج عملیات اخیر علیه ائتلاف متجاوز سعودی را تشریح کرد و از خنثی کردن طرح بزرگ متجاوزان علیه صنعا -پایتخت یمن- سخن گفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار