الحوثی: هرگز از مساله فلسطین دست نخواهیم کشید

رئیس کمیته عالی سیاسی انصارالله تاکید کرد فلسطین همواره در قلب مردم یمن خواهد ماند و هرگز از این مساله دست نخواهند کشید.

محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی سیاسی انصارالله یمنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی سیاسی انصارالله در جمع صد‌ها هزار نفر از مردم صنعا که برای مخالفت با معامله قرن به خیابان‌ها آمده بودند، تاکید کرد فلسطین همواره در قلب مردم یمن خواهد ماند و هرگز از این مساله دست نخواهند کشید.

رئیس کمیته عالی سیاسی یمن تاکید کرد: «موضع ما در قبال مساله فلسطین ثابت است؛ چرا که آن را یک واجب دینی و ایمانی بر خود می‌دانیم و خانه‌ای که شایسته مراقبت و حفاظت به شمار می‌رود، همان بیت‌المقدس است.»

الحوثی درباره حامیان عربی رژیم اشغالگر قدس نیز گفت: «کسی که نمی‌تواند به معامله قرن نه بگوید، توانایی جنگ را ندارد مگر اینکه در کنار اسرائیل باشد. نتیجه معامله قرن و دیگر طرح‌ها را به سمت پیروزی مردم فلسطین است.»


بیشتر بخوانید: خالد البطش: فلسطین فروشی نیست

محکومیت معامله قرن در استانبول ترکیه


محمد علی الحوثی گفت: «مردم یمن به ایستادگی در کنار فلسطینی‌ها افتخار می‌کنند. اگر تمامی خیابان‌های صنعا را نیز محاصره کنند، مردم بار دیگر فریاد نه به معامله ترامپ سر خواهند داد.»

ترامپ و نتانیاهو روز سه شنبه (۰۸ بهمن) در کنفرانسی مشترک در کاخ سفید، از طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه، موسوم به معامله قرن رونمایی کردند. آن‌ها در این دسیسه جدید خود از فلسطینی ها هم خواستند تا به این توافق پایبند باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار