بسته حوادث امروز ۱۲ بهمن ماه؛

کشف جسد در رضوانشهر/دستگیری سارق منزل در رشت

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ بهمن ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،مهم‌ترین حوادث امروز شنبه (۱۲ بهمن ماه) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف جسد در رضوانشهر

سرگرد وهاب زاده، فرماندهی انتظامی شهرستان رضوانشهر گفت: جسد یک مرد ۶۰ ساله اهل پره سر که با اره دستی در حال برش غیرقانونی درخت بود کشف شد.

او با بیان اینکه هیچ گونه آثار ضرب و جرح روی جسد مشاهده نشده است افزود: علت مرگ این مرد ۶۰ ساله را سکته قلبی اعلام کرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان رضوانشهر گفت: پس از بررسی‌های اولیه جسد برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

دستگیری سارق منزل در رشت

عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر رشت، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس و تعقیب سرنخ‌ها متهم را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات سارق را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

اوبا اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۳۳ فقره سرقت منزل در شهر رشت اعتراف کردند، گفت: مقدارقابل توجهی وسایل سرقتی شامل:طلاجات، وجه نقد، ارز خارجی، لباس، لوازم، انواع کلید گاو صندوق کشف و ضبط شد.

او با بیان اینکه سارق ۴۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد؛ از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از وقوع سرقت در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آتش سوزی ۴ باب مغازه در صومعه سرا

رسول اندرز، رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا گفت: با تماس شهروندان مبنی بر آتش سوزی ۴ باب مغازه در روستای طاهر گوراب صومعه سرا ۱۲ آتش نشان با ۶ خوروی اطفا حریق از ایستگاه‌های صومعه سرا، طاهرگوراب، ضیابر و گوراب زرمیخ به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران آتش نشانی با تلاش یک ساعته آتش سوزی را مهار و از سرایت آن به دیگر مناطق جلوگیری کردند.

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا گفت: علت آتش سوزی و میزان خسارت در دست بررسی است.

انتهای پیام/عط

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.