صدای انقلاب را از رادیو یزد بشنوید

معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد گفت: برنامه صدای انقلاب در ایام دهه فجر به مرور وقایع و خاطرات روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

سیروس معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: برنامه صدای انقلاب ویژه برنامه چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که در ایام دهه فجر ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۰:۱۰ الی ۱۱ به مدت ۵۰ دقیقه از رادیو یزد پخش می‌شود.

او با بیان اینکه برنامه صدای انقلاب در ایام دهه فجر به مرور وقایع و خاطرات روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد، افزود: در این برنامه صحبت کارشناس راجع به وقایع آن روز‌های انقلاب به صورت ضبطی و کوتاه از حال و هوای یزد و انقلاب پخش می‌شود.

سیروس ادامه داد: روز شمار انقلاب اسلامی، معرفی کتاب‌های انقلاب اسلامی، شهر قانون درمورد انتخابات پیش رو، شهروند گزارشگرکه مردم میتوانند در مورد مراسم محلات خود صحبت کنند، یاد ایام و بیان خاطرات انقلاب از زبان مردم، ارتباط تلفنی با مدیران کل استان درمورد دستاورد‌ها و برنامه‌ها و پخش سرود‌ها و آهنگ‌های انقلابی ویژه دهه فجر از آیتم‌های برنامه صدای انقلاب است که ایام دهه فجر از رادیو یزد پخش می‌شود.

معاون صدا صدا و سیمای مرکز یزد در پابان اضافه کرد: برنامه صدای انقلاب به تهیه کنندگی نسرین وافی و گویندگی محبوبه زارعیان در دهه فجر بصورت زنده از رادیو یزد پخش می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار