افتتاح و اجرای یکهزار و ۷۵۱ طرح در استان زنجان

در نخستین روز دهه فجر یکهزار و ۷۵۱ طرح با اعتبار ۷ هزار ۶۱۴ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

افتتاح و اجرای یکهزارو ۷۵۱ طرح در استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در جمع مدیران استان زنجان به مناسبت دهه فجر با اشاره به اهمیت خدمت گذاری به مردم در مکتب امام خمینی (ره) گفت:جایگاه، شانیت و اعتبار هر کسی در نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس خدمت به مردم ارزشیابی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی؛ امام خمینی (ره) را مظهر و الگوی ایمان، بصیرت، صلابت، شجاعت و توکل به خداوند برای مسئولان نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: حضرت امام (ره) در ده سال سکانداری انقلاب اسلامی نقشه راه را در جمهوری اسلامی ترسیم کرده است.

امام جمعه زنجان توفیق خدمتگذاری و شناخت راه امام و رهبری را در تمام عرصه‌ها نقشه راه امروز بر اساس مکتب امام خمینی عنوان کرد و گفت: خودشناسی، دشمن شناسی، وخود باوری امروز را از حضرت امام (ره) داریم.

او با تاکید بر نقش جایگاه رهبری در پیشرفت‌های کشورمان در ۴۱ ساله گذشته افزود: بیانیه گام دوم انقلاب واقع بینانه‌ترین بیانیه برای ادامه چله دوم انقلاب دانست.

استاندار زنجان هم در جمع مدیران استان از افتتاح و اجرای یکهزارو ۷۵۱ طرح با اعتبار ۷ هزار و ۶۱۴ میلیارد تومان در استان خبر داد

حقیقی با اشاره به تعریف ۲ هزار و ۳۷۳ طرح در در یک سال گذشته در استان افزود:برای اجرای این طرح‌ها ۹ هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

او هم چابک سازی مدیریت، حضور در بین مردم، تعریف ظرفیت‌های استان در قامت و طراز ملی، حذف جلسات موازی و برگزاری جلسات کلیدی به صورت میدانی، تعیین تکلیف طرح‌های بر زمین مانده وبه سرانجام رسیدن طرح آمایش روستایی را از ۷ تصمیم در دوره مدیریت خود عنوان کرد

حقیقی از اجرایی شدن طرح اشتغال روستایی استان خبر داد و گفت: در زمینه تکمیل طرح اقدام ملی هم با مشخص شدن واجدین شرایط تا پایان سال ۲ بار دیگر ثبت نام انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن
برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.