مرحله دوم تمرینات ملی پوشان فوتسال از فردا آغاز می‌شود / بازیکنان جوان به خط شدند

مرحله دوم تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است از فردا پنجشنبه زیر نظر سرمربی تیم ملی در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که کنفدراسیون فوتبال آسیا روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه اعلام کرد که مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا به تعویق افتاده است، اما همچنان شاهد هستیم که تمرینات تیم ملی طبق برنامه ریزی صورت گرفته شده از قبل قرار است ادامه پیدا کند و به گفته ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان، تمرینات تا مشخص شدن زمان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: عزم جدی سرپرست فدراسیون فوتبال برای سر و سامان دادن به وضعیت فوتسال


ابتدا قرار بود مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا از ۷ اسفند ماه در ترکمنستان آغاز شود، اما به خاطر شیوع ویروس «کرونا» مسئولان AFC تصمیم گرفتند که این مسابقات را به تعویق بیندازند و هنوز زمان دقیق برگزاری مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا از سوی AFC اعلام نشده و ممکن است مسئولان برگزاری رقابت‌ها بخواهند این مسابقات را فروردین ماه برگزار کنند.

طبق برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی فوتسال، قرار است ملی پوشان از فردا پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه مرحله دوم تمرینات خود را زیر نظر محمد ناظم الشریعه آغاز کنند و به گفته سرمربی تیم ملی فوتسال قرار است در این مرحله بیشتر بر روی کار‌های تاکتیکی و تکنیکی بازیکنان کار شود.

از نکات قابل توجه در مرحله دوم تمرینات تیم ملی فوتسال می‌توان به اضافه شدن بازیکنان جوانی هم، چون میثم خیام، علیرضا جوان و سجاد بابایی اشاره کرد که با درخشش‌هایی که توانستند از خودشان در لیگ برتر فوتسال نشان دهند، نظر سرمربی تیم ملی را به خود جلب کرده و ناظم الشریعه تصمیم گرفت که در مرحله دوم از این بازیکنان در اردوی تیم ملی استفاده کند.


بیشتر بخوانید: بازیکن سابق تیم فوتسال تراکتور به «رکورد کلوب» جمهوری آذربایجان پیوست


گفتنی است طبق برنامه‌ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا از قبل اعلام کرده بود تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است.

همچنین قرار بود تیم ملی کشورمان در اولین مسابقه خود روز پنجشنبه ۷ اسفند ماه به مصاف تیم ملی عربستان برود، اما به تعویق افتادن مسابقات جام ملت‌ها باعث شد که بازی تیم ملی فوتسال کشورمان با عربستان هم به تعویق افتاده و هنوز زمان دقیق برگزاری این مسابقه مشخص نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار