ملی پوشان فوتسال پولدار شدند

با دستور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز حدود ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیم ملی فوتسال پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که هفته گذشته محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان به دلیل پرداخت نشدن بخشی از مطالبات بازیکنان تیم ملی  تصمیم به کناره گیری از سمت خود کرد، از آن موقع تا الان فدراسیون فوتبال در تلاش است تا بتواند بخشی از پاداش‌های معوقه بازیکنان تیم ملی را پرداخت کند. حتی کار به جایی رسید که ناظم الشریعه در جلسه‌ای که روز جمعه در شیراز با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار کرد، لب به شکواییه باز کند و به خاطر پرداخت نشدن پول‌های بازیکنان از فدراسیون فوتبال دلگیر باشد.


بیشتر بخوانید: بازیکن سابق تیم فوتسال تراکتور به «رکورد کلوب» جمهوری آذربایجان پیوست


حال پس از پایان آن جلسه مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان دستور داد که هر چه سریع‌تر مطالبات بازیکنان تیم ملی فوتسال پرداخت شود و به همین خاطر امروز  فدراسیون فوتبال موفق شد حدود ۴۰ درصد از مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال را پرداخت کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که  مابقی پول‌های بازیکنان تیم ملی تا قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا پرداخت شود تا بازیکنان بتوانند با روحیه بسیار بالایی راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند.

حدود ۴ سال بود که ملی پوشان فوتسال کشورمان نتوانسته بودند پول و پاداش‌های خود را از فدراسیون فوتبال دریافت کنند. حال با پیگری‌هایی که سرمربی تیم ملی فوتسال انجام داد بخشی از قرداد‌های بازیکنان امروز پرداخت شد. همین موضوع باعث می‌شود که ملی پوشان با روحیه بالایی در تمرینات حاضر شده تا خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کنند.

گفتنی است مسابقات جام ملت‌های آسیا از ۷ تا ۱۸ اسفند ماه به میزبانی ترکمنستان در شهر عشق آباد برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال کشورمان در این رقابت‌ها در گروه چهارم، با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است. طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است ملی پوشان فوتسال کشورمان روز پنجنشبه ۷ اسفند ماه از ساعت ۱۹ در اولین مسابقه خود به مصاف تیم ملی عربستان برود.


بیشتر بخوانید: فصل پرفشاری را پشت سر گذاریم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار