صالحی:

بعد از انقلاب اسلامی گرایش به دین در میان جوانان افزایش یافت

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ بود و بعد از آن گرایش به دین در میان جوانان افزایش یافت.

بعد از انقلاب اسلامی گرایش به دین در میان جوانان افزایش یافتبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی همزمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پس از حضور در مرقد مطهر امام راحل و تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امام سنگر‌ها و خاک‌ها را زدود و گوهر تابناک دین را مجددا به نمایش گذاشت و از آنجا که دین براساس فطرت انسان بنا نهاده شده همه مردم، به حرکتی گرویدند که امام بزرگوار آغاز کنند آن بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ بشریت است و گذر زمان این را نشان خواهد داد از زمان تحقق انقلاب اسلامی و بعد از آن در جهان، تحولاتی عمیق، فراگیر و سریع بوده است.

صالحی با اشاره به فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و گرویدن جوانان آمریکایی به دین و جدا شدن آنها از پوچ گرایی اظهار کرد: در غرب پوچ‌گرایی غوغا می‌کرد، اما بعد از انقلاب اسلامی گرایش به دین، خداباوری و دین‌باوری روز به روز در میان جوانان بیشتر می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: امام (ره) کاری کرند که انسان‌ها مجددا چشم‌های خود را شست و شو داده و حقیقت ناب را مشاهده کردند.

او گفت: بحث مهم دیگری که امام (ره) با این انقلاب پی‌ریزی کردند مقابله با ظلم و یاری مظلوم است که این یکی از اصول پایدار انقلاب اسلامی است که باعث می‌شود انقلاب اسلامی و مقابله با ظلم روز به روز ریشه‌دارتر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار