در بسته حوادث امروز بخوانید؛

توقیف پژو پارس با ۴۰۲ کیلو تریاک در"نائین/ کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در "اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز سیزهم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز سیزدهم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف پژو پارس با ۴۰۲ کیلو تریاک در"نائین

سردار "مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان مشخص شد یک محموله سنگین مواد افیونی از شرق کشور به مقصد اصفهان در حال انتقال است که واردعمل شدند.

او افزود: یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و ماموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نائین" تشکیل و کلیه خودرو‌های عبوری از محور‌های شرقی استان اصفهان رصد کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بالاخره در ساعات پایانی شب قاچاقچیان وارد حوزه استحفاظی شهرستان نائین شدند بیان داشت: یک سواری ۴۰۵ و ۲ دستگاه سواری پارس متعلق به قاچاقچیان شناسایی شدند و دستور ایست صادر شد که سوداگران مرگ به دستور پلیس توجهی نکردند و متواری شدند.

سردار مهدی معصوم بیگی ادامه داد: ماموران متخصص و مجرب پلیس نیز وارد عمل شدند و در یک عملیات ضربتی و سنجیده هر ۳ خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از سواری پارس ۴۰۲ کیلو و ۲۳۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۳ دستگاه خودرو که یکی از آنان حامل محموله افیونی بود و ۲ خودروی دیگر که راه پاک بودند توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان این پرونده در تاریکی شب متواری شدند از شناسایی این سوداگران مرگ و اینکه به زودی دستگیر می‌شوند خبر داد و خطاب به دیگر قاچاقچیان مواد مخدرگفت: نیروی انتظامی تمام توان خود را در راه مبارزه با ابر آسیب اعتیاد و برخورد با سوداگران مرگ بکار گرفته و این نیرو هر ساله شهدای زیادی را در این مسیر تقدیم می‌کند.
 

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در "اصفهان

سرهنگ" محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷ اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر تخلیه کالای قاچاق و وجود خودرو‌های حامل آن در یک منزل مسکونی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی قضائی به این محل اعزام و ۳ دستگاه خودرو در حال تخلیه لوازم خانگی را توقیف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از حیاط منزل ۱۰۴ کارتن لوازم خانگی شامل قهوه ساز، قابلمه‌های تفلون، فلاکس، قابلمه استیل، کاسه‌های چینی، کارد و چنگال، قهوه جوش و انبر سالاد گیر که همگی فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بودند کشف شد.

سرهنگ خدادوست با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام شده گفت: در این رابطه ۶ متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به این موضوع که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، به مردم توصیه کرد: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان در مبارزه با قاچاق کالا با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
 

دستگیری سارقان داخل خودرو در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وصول شکایاتی مبنی بر سرقت داخل خودرو در منطقه شرق شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی ۳ سارق در این رابطه شدند.
سرهنگ ترکیان با اشاره به دستگیری سارقان اظهار داشت: متهمان هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به چندین فقره سرقت داخل خودرو در منطقه شرق شهر اصفهان اعتراف کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از مالکان خودرو‌ها خواست، از پارک خودروی خود در محل‌های تاریک و خلوت خودداری کنید، از نگهداری وسایل ارزشمند و مدارک در داخل خودرو خودداری کنید و در صورت مشاهده هر گونه موضوع مشکوک بلافاصله با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید.


انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.