محمودزاده: پرونده بازی مس با داماش به کمیته انضباطی، اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال می‌رود

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال بیان کرد: پرونده تخلف تیم داماش برای شرکت نکردن در دیدار با مس کرمان به کمیته‌های انضباطی، اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال می‌رود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب یکی از دیدار‌های هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ایران قرار بود از ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه) تیم مس کرمان در ورزشگاه امام علی (ع) به مصاف داماش گیلان برود.

با این وجود شاگردان مازیار ربیعی فر به دلیل پرداخت نشدن مطالبات شان از سوی مسئولان باشگاه داماش حاضر نشدند به زمین بروند.

برای پیگیری این موضوع با فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ یک گفت‌وگو کردیم که او اظهار داشت: پرونده این تیم به کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال تحویل داده می‌شود تا آن‌ها دلیل نرفتن بازیکنان داماش به کرمان و بازی نکردن مقابل مس را بررسی کنند‌.


بیشتر بخوانید: محمودزاده: زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال تمدید نمی شود


او افزود: تا زمانیکه این کمیته‌ها و حراست فدراسیون فوتبال نظرشان را درباره تخلف تیم داماش اعلام نکنند نمی‌توانیم نظری درباره نتیجه بازی داشته باشیم. ما تلاش زیادی برای اینکه اعضای تیم داماش به کرمان بروند انجام دادیم، اما با وجود تمام پیگیری‌های مان آن‌ها خلف وعده کرده و از رفتن به کرمان خودداری کردند. اکنون هم پس از دریافت گزارش ناظر بازی، فردا پرونده را به کمیته اخلاق، انضباطی و حراست فدراسیون می‌فرستیم.

محمودزاده تصریح کرد: هر تیمی عامدانه در ۲ بازی شرکت نکند چه این دیدار‌ها متوالی باشد چه متناوب از جدول رقابت‌ها کنار گذاشته می‌شود.

او درباره آخرین وضعیت پرونده تیم علم و ادب تبریز که این تیم هم در بازی با مس کرمان حاضر نشد، گفت: این پرونده هم به کمیته اخلاق، انضباطی و حراست فدراسیون رفته است، اما تاکنون رای صادر نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار