کوشنر: نقشه معامله قرن شاید تغییر کند

جراد کوشنر، طی مصاحبه‌ای با یک روزنامه مصری، مدعی شد که جزئیات نقشه منتشر شده در چارچوب معامله قرن، شاید دستخوش تغییر شود.

جراد کوشنر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جورالیزم پست، جراد کوشنر، داماد یهودی‌الاصل ترامپ و یکی از چهره‌های تاثیرگذار در طراحی معامله قرن، طی مصاحبه‌ای با تلویزیون مصر و عمرو ادیب، روزنامه نگار مصری، مدعی شد که نقشه منتشر شده در چارچوب معامله قرن، ممکن است مورد مذاکره قرار گرفته و تغییر کند.

کوشنر طی این مصاحبه مدعی شد که هدف از تنظیم این طرح، امکان یافتن فلسطینی‌ها برای تشکیل یک دولت بوده است.

وی گفت: «این طرح در تلاش است تا گسترش شهرک‌ها را مهار کند، تا فلسطین بتواند یک دولت داشته باشد.» گفتنی است، این ادعای کوشنر در حالی است که فلسطینی‌ها از حقوق ابتدایی یک دولت محروم‌اند.

وی مدعی شد که نقشه ارائه شده، تنها یک نقشه مفهومی است. کوشنر گفت: «تنظیم این نقشه دوماه طول کشید، تنظیم یک نقشه فنی، زمان‌بر بود.»

کوشنر که مدعی است هر مسلمانی در جهان اجازه دارد تا از مسجد الاقصی بازدید کند، از پاسخ به سؤالی درباره جدایی بین مسجد الاقصی و سرزمین‌های فلسطین، طفره رفت.

وی در اظهارنظری مضحک و در پاسخ به عصبانیت فلسطینی‌ها از این طرح، گفت: «اگر فلسطینی‌ها نقشه ارائه شده را دوست ندارند، باید بیایند و به ما بگویند که چگونه می‌خواهند این نقشه را ترسیم کنند.»

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود، که نقشه مجعول ترامپ تمام قطعنامه‌های پیشین سازمان ملل را نقض می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کوشنر ، معامله قرن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
فقط یه صهیونیست میتونه تا این حد نادان باشه
آخرین اخبار