انتقاد معاون عمرانی فرمانداری آبادان از نبود دوربین ثبت تخلف رانندگی

معاون عمرانی فرمانداری آبادان گفت: با توجه به افزایش حوادث رانندگی، از منطقه آزاد اروند انتظار می‌رود هر چه سریعتر نسبت به تامین و نصب دوربین‌های ثبت تخلف رانندگی اقدام کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد طاهری معاون عمرانی فرمانداری آبادان دیروز در نشست شورای ترافیک آبادان بر نصب دوربین ثبت تخلف در مناطق مختلف شهر آبادان تاکید کرد و گفت: نصب دوربین برای کاهش حوادث رانندگی در آبادان ضروری است.

او همچنین تعریض بلوار معلم و شهیدمطهری تا پایان بهمن ماه را خواستار شد و افزود: احداث سرعتگاه استاندارد از راهکارهای کنترل ترافیک و کاهش تصادف است که با جانمایی درست می‌توان بخشی از حوادث رانندگی را کاهش داد.

معاون عمرانی فرمانداری آبادان نظارت بر حفاری‌ دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و ورود کاروان های راهیان نور کاهش عملیات حفاری دستگاههای حفار در سطح شهر آبادان ضروری است.

طاهری تامین روشنایی جاده‌های منتهی به جاده آبادان به منظور کاهش تصادف را خواستار شد و افزود: پروژه روشنای منطقه آزاد اروند در جاده منتهی به آبادان تاکنون تکمیل نشده و لازم است هر چه سریعتر این پروژه به پایان برسد تا شاهد حوادث دلخراش رانندگی در این مسیر نباشیم.

سرهنگ رضا اشیری رییس راهنمایی و رانندگی آبادان نیز در این نشست نبود دوربین‌ ثبت تخلف جاده‌ای و کمبود نیرو را از مشکلات این نیرو برشمرد و گفت: نیروهای راهور درگیر کنترل ترافیک در خیابان‌های امیرکبیر، احمدآباد، امام خمینی(ره) و میدان شهید منتظری هستند و ابزار کنترلی برای کنترل ترافیک در این مناطق وجود ندارد.

او گفت: رفع مشکلات ترافیکی و کاهش تصادف جاده‌ای در شهرستان آبادان نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی همچون منطقه آزاد اروند، شهرداری، فاز ۲ پالایشگاه  است.

رییس راهنمایی و رانندگی آبادان افزود: با توجه به اینکه دوربین کنترل سرعت تاکنون در آبادان نصب نشده لذا نصب سرعتکاه در مناطق حادثه خیر این شهر ضروری است.

احسان ثابتی رئیس اداره امور برق آبادان نیز گفت: برای تامین روشنایی سطح شهر و روستا ۲ گروه  تعمیرات در ۲ نوبت کاری شهر را پایش می‌کنند.

او سرقت ۱۳ دستگاه ترانس برق در جاده‌های منتهی به آبادان را علت اصلی خاموشی در این شهر عنوان کرد.

در پایان این نشست مقرر شد مشکلات ترافیکی از جمله نصب علایم هشدار دهنده، نصب سرعت کاه، نصب دوربین کنترل تخلف رانندگی با مشارکت منطقه آزاد اروند، شهرداری آبادان و راه و شهرسازی حل شوند.

آبادان و خرمشهر در ایام نوروز میزبان حدود ۲ میلیون مسافر و کاروان راهیان نور از سراسر کشور می باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.