بسته اخبار حوادث امروز ۱۶ بهمن ماه ۹۸؛

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات داخل خودرو در بهشهر/ کشف ۱۱ فقره سرقت منزل در کلاردشت

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق قطعات داخل خودرو با ۸ فقره سرقت در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: با هماهنگی قضایی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود:در بازجویی به عمل آمده از متهم که دارای سایقه سرقت در این شهرستان نیز بوده این فرد به ۸ فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف کرد.

دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین نظم و امنیت شهرستان کلاردشت، ماموران انتظامی این فرماندهی روز گذشته موفق به کشف ۱۱ فقره سرقت منزل و دستگیری ۶ سارق حرفه‌ای شدند.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی ۶ سارق حرفه‌ای شدند.

سرهنگ قاسم عزیزی گفت: با هماهنگی قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی به عمل آمده به ۱۱ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد.

او افزود: در این پرونده یک دستگاه خودرو توقیف و یک مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد و تلاش برای کشف سایر اموال مسروقه نیز همچنان ادامه دارد.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، پلیس امنیت عمومی با همکاری پلیس آگاهی این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی در یکی از محور‌های جنگلی به یک کارگاه دپوی چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند، قاچاقچی چوب را شناسایی و دستگیر کنند و در بازرسی ازکارگاه دپوی چوب ۳ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کنند.

داداش تبار گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۷ فقره سرقت در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و با از هماهنگی قضائی این فرد را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: سارق دستگیر شده در بازجویی پلیس تاکنون به ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.