کارنامه انقلاب اسلامی پررنگ و موفق است

عضو هیئت علمی دانشگاه یزد گفت: امروز انقلاب اسلامی به رغم همه توطئه‌ها، تهدیدها، تحریم‌ها با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد و کارنامه پررنگ و موفقی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  اکبر غفوری مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی در نشست اندیشه‌ ورزی والعصر با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به منظور  تحقق تمدن نوین اسلامی که مقدمه‌ای برای طلوع خورشید ولایت عظمی (عج) است، گفت: این توصیه‌ها بسیار مهم و تعیین کننده است و باید به آن عمل شود.

او علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی را توصیه‌های هفت‌گانه رهبر معظم انقلاب خواند و افزود: این توصیه‌ها خطاب به ارکان حکومتی، دولت و ملت ایران بویژه جوانان است.

عضو هیئت علمی دانشگاه یزد با گرامیداشت دهه مبارک فجر به دستاورد‌های جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به همه توطئه‌ها، تهدیدها، تحریم‌ها، چالش‌ها، موانع و فشار‌های اقتصادی، امروز انقلاب اسلامی بالنده و مقتدرتر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد و کارنامه‌ای پررنگ و موفق دارد.

او با بیان این که جبهه استکبار و برخی عوامل نفوذی دشمن با هیاهوی تبلیغاتی و رسانه‌ای می‌کوشند انقلاب اسلامی را ناکارآمد و ناموفق جلوه دهند، گفت: مهمترین هدف انقلاب که هم در بیانات امام و رهبری و هم در شعار‌های مردم بر آن تأکید شده «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بوده که به فضل الهی محقق شده است.

مدرس دانشگاه با بیان این که شاه، تاج و تخت خود را مدیون آمریکا می‌دانست و تا آخر در خدمت آنان و تابع و وابسته آمریکا بود، اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران از سلطه بیگانگان رهایی یافته و استقلال آن ۱۰۰ درصد است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی تصریح کرد : امروز اروپا، استقلال کامل ندارد و اتفاقات و بدعهدی‌های آنان در برجام نشان داد که وابسته به آمریکا هستند.

او با بیان این که ما در زمینه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به اهداف مورد نظر رسیده‌ایم به کلامی از امام راحل (ره) در این باره اشاره کرد و افزود: ایشان می‌فرمایند انقلاب اسلامی ایران در اکثر اهداف و زمینه‌ها موفق بوده است و به یاری خداوند بزرگ در هیچ زمینه‌ای مغلوب و شکست خورده نیستیم.

غفوری بین کرد: شعار‌های انقلاب در قالب شعار محدود نماند بلکه به عمل پیوند خورد و ما توانستیم به شعارهایمان تحقق عینی و بیرونی ببخشیم. به لطف خداوند بزرگ ملت ما توانسته است در اکثر زمینه‌هایی که شعار داده است به موفقیت نائل شود.

این مدرس دانشگاه در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به کلام بنیانگذار جمهوری اسلامی که انقلاب ما انفجار نور بود» ادامه داد: انقلاب ما انفجار نور بندگی خدا در ظلمت اطاعت از استکبار است این انقلاب همچنین انفجار نور استقلال و آزادی بر ظلمت وابستگی و استبداد و بندگی طاغوت بود.

غفوری افزود: انقلاب ما انفجار نور گفتمان اسلام سیاسی و اسلام ناب محمدی (ص) بر ظلمت اسلام آمریکایی و همچنین حرکت شیعیان به مرکز تحولات جهان و نیز گرایش محققان به شناخت بیشتر مذهب تشیع بود.

تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری نشست‌های والعصر عنوان شده است.

این نشست با حضور جمعی از روحانیون، طلاب، پژوهشگران و فعالان فرهنگی با همکاری حوزه هنری یزد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار