مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم؛

۱۱ پروژه صنعتی با اشتغال ۳۵۸ نفر در قم افتتاح شد

شعاعی گفت:همزمان با دهه فجر۱۱ طرح صنعتی قم با اعتبار ۱۲۵۰ میلیارد ریال وبا حضور مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی،وزارت صنعت، معدن و تجارت در شهرک شکوهیه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،اسرافیل شعاعی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در حاشیه این آیین وضعیت واحد‌های تازه به بهره‌برداری رسیده استان، بیان کرد: درهمین راستا یک واحد تولید کننده سایبان و سقف کاذب با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

اسرافیل شعاعی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح صنعتی درمجموع برای ۳۰ تن اشتغال مستقیم به وجود آمده‌است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ادامه داد:بهره‌برداری از یک واحد تولید تایر مورتور سیکلت از دیگر طرح‌های افتتاح شده استان به مناسبت دهه فجر بود،با بهره‌برداری از این طرح ۹۵ اشتغال مستقیم ایجاد شده و ۳۰۰ میلیارد ریال در این طرح سرمایه گذاری صورت گرفته است.

شعاعی اضافه کرد: این طرح صنعتی در راستای تکمیل زنجیره تولید قم درتولید موتورسیکلت به عنوان یکی از قطب‌های اصلی کشور انجام پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: همچنین بهره‌برداری از واحد تولیدی صنایع سلولزی با اعتبار ۱۵۰میلیارد ریال و اشتغال ۲۳ تن هم دیگر پروژه صنعتی قم بود.

شعاعی تصریح کرد: برای تکمیل زنجیره تولید درتامین مواد اولیه صنعتی به ویژه درصنعت کفش واحد تولیدی مواد اولیه این صنایع امروز به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم تاکید کرد: برای بهره برداری از این طرح ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام و ۵۰ شغل جدید ایجاد شده‌است.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحد‌های صنعتی و معدنی موجود استان ۴۸ هزار و ۸۵۱ میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در۲هزار و ۲۲۵ واحد صنعتی و صنایع معدنی استان برای ۵۶ هزار و ۱۵۳ تن فرصت اشتغال ایجادشده است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار