بازماندن بدمینتون باز دختر ایرانی از صعود به بازی پایانی

ورزشکاران دختر آمریکا و بلغارستان راهی بازی پایانی بدمینتون جام فجر شدند.

ابراهیم راضی رییس هیات بدمینتون استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: دیدار‌های مرحله نیمه نهایی یک نفره بانوان بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران صبح امروز در محل سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد و بازیکنان راه یافته به رقابت نهایی معرفی شدند.

او افزود: در مسابقات دور نیمه نهایی لیندا زنجیری از بلغارستان ۲-صفر فابیلنا سیلوا از برزیل را مغلوب کرد و کریستال پال از آمریکا مقابل ثریا آقایی از ایران به برتری ۲-صفر دست یافت تا جمعه ۱۸ بهمن کریستال پال و لیندا زنجیری برای کسب عنوان قهرمان با هم مسابقه دهند و ثریا آقایی از ایران و فابیلنا سیلوا از برزیل برای کسب مقام سوم بخش یک نفره تلاش کنند.

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با جوایز ۲۵ هزار دلاری با شرکت ۱۴ تیم کانادا، برزیل، امریکا، افغانستان، بلژیک، بلغازستان، اسلواکی، اتریش، هند، پاکستان، ایسلند، عراق، اوکراین به همراه تیم ملی بدمینتون ایران به میزبانی سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز در حال برگزاری است.

مسابقات نیمه نهایی بدمینتون بخش مردان به دلیل بازی لیگ برتر فوتبال ایران میان تیم های استقلال و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۴ به ۱۷ تغییر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار