آیت الله دری نجف آبادی:

روز سه شنبه استان مرکزی باید الگو باشد

امام جمعه اراک گفت:بار دیگر قدرت ملی را باید روز ۲۲ بهمن به دنیا نشان دهیم.

امامبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بیت المقدس شهر اراک به مانند هر هفته در ابتدای خطبه های نماز جمعه مردم و خود را به تقوای الهی دعوت کرد و در ادامه ی خطبه های امروز گفت:در نامه ۴۵ نهج البلاغه،امام علی مومنان را از سفره ای که دارای شبه است بر حذر داشته است.در جای دیگر از مومنات اجتهاد خواستهاست،اجتهاد در تمام راه ها منظور آن امام است و در قسمت سوم مومنان را به عفت دعوت کرده و عفیف بودن آنقدر مقامش بالاست که بهمانند فرشته های آسمانی بر روی زمین است.

آیت الله دری افزود:در این خطبه کلمه ی چهارم صداقت است که باید زبان و کل عمل صدیق باشد.در این نامه امام علی گفته است اگر میخواهید یار من باشید این چهار جبهه را رعایت کنید.

وی بیان کرد:در دنیای غرب خبری از خدا در تمام امور زندگیشان نیست و تفاوت ما با آنها اینست که جوهر وجودمان را از خدا میدانیم ودر تمام امور خدا را ناظر و‌حاضر میبینیم.

امام جمعه ی اراک اظهار کرد:شهادت سردار سلیمانی را ببینید این شهادت برای خدا بود و شهید سلیمانی در تمام تاریخ زنده خواهدماند.ترامپ و امثالهم بعد از مرگشان هیچ جایی در تاریخ ندارند اما سردار سلیمانی به خاطر خدا شهید شد و هزاران سال در تاریخچون ستاره ای میدرخشد.

او گفت:شهدا دینشان را به انقلاب ادا کردند و امروز نوبت ماهاست و همه ما مکلفیم دو کار را انجام دهیم.این انقلاب برای اهل بیتاست و باید تمام کسانی که در اربعین حماسه می آفرینند باید در ۲۲ بهمن و ۲ اسفند با حضور خودشان حماسه های خود را ادامهدهند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد:با حضور مردم در روز ۲۲ بهمن قدرت ملی،عظمت ملی را باید نشان داد.ما اگر قدمی در راه خدابرداریم خداوند صدها قدم به سوی ما می آید.

وی افزود:برای مثال سردار سلیمانی یک قدم برای خدا برداشت و میبینم شهادتش اینگونه حماسه میشود و دشمنان کور دل حواسشاننبود و این نیز خواست خداست که شهادت سردار سلیمانی با ۲۲ بهمن یکی میشود و جماعتی یک صدا سپهبد سلیمانی را یاد میکنند واقداماتش را فریاد میزنند.خدا میخواهد سردار سلیمانی عزیز شود.

نماینده ولی فقیه استان مرکزی در انتهای خطبه های امروز یادآور شد که تمام نیروهای مسلح همیشه همراه انقلاب بوده اند و فردا روز نیروی هوایی است که با لباس فرم با امام شهدا بیعت کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.