نوری: روزی سرمربی رئال مادرید روی نیمکت تیم ملی می‌نشست، حالا اسکوچیچ!

محمد نوری گفت: گزینه‌های بهتری برای تیم ملی وجود داشت و از انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی شوکه شدم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری بازیکن تیم فوتبال پارس‌جنوبی در پایان دیدار تیمش مقابل سایپای تهران اظهار داشت: بازی سنگینی انجام دادیم و سایپا هم در این بازی ما را اذیت کرد. ابراهیم صادقی تیم خوبی ساخته و ماهم تلاش خودمان را کردیم.

نوری ادامه داد: باخت را با مساوی عوض کردیم و حالا شرایط انتهای جدول سخت و حساس شده است. امیدوارم در ادامه مسابقات امتیازات لازم را بگیریم و در لیگ باقی بمانیم.

کاپیتان پارس‌ جنوبی درمورد اعتصاب اعضای این تیم پیش از دیدار مقابل سایپا گفت: بله اعتصاب کردیم. شرایط باشگاه خوب نیست. به ما چک می‌دهند، اما پاس نمی‌شود. پولی برای باشگاه داده‌اند، اما در اداره کل ورزش و جوانان استان گیر کرده‌ است و به ما نمی‌دهند.

او در مورد دیگر مشکلات تیمش گفت: مدیرعامل نداریم و باشگاهی که چنین هوادارانی دارد باید ساختار خوبی هم داشته باشد.

نوری گفت: افاضلی هم به تیم آمده تا کار کند، اما بستر برای او فراهم نیست و مدام به مسائل حاشیه‌ای توجه دارد و نمی تواند در موارد فنی تمرکز داشته باشد.

کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص دربی روز گذشته تهران خاطرنشان کرد: چند سالی بود که چنین دربی خوبی را ندیده بودیم و از بازی دیروز ٢ تیم لذت بردم.

بازیکن سابق تیم ملی درباره انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: افراد بزرگی مثل کی‌روش در تیم ملی بودند و به نظر من انتخاب اسکوچیچ برای تیم ملی بیشتر به نفع خود او شد تا تیم ملی. او مربی خوبی است، اما گزینه‌های بهتری برای تیم ملی وجود داشت. به مربیان درجه یک دنیا نیاز داشتیم و حالا کسی را آوردیم که با این کار بیشتر معرفی می‌شود. اگر به جام جهانی نرویم دود این موضوع به چشم همه‌مان می‌رود. از انتخاب اسکوچیچ شوکه شدم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور عیسی زاده
۰۹:۲۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
من به عنوان یک ایرانی هوادار تیم ملی تاسف می خورم بابت این انتخاب تحقیرآمیز برای تیم ملی کشورم.نیمکتی که بزرگان فوتبال دنیا آرزوی نشستن درآن را دارن اما با باند بازی حالا!؟