هنرمندان نسبت به دنیای اطرافشان احساس دین و رسالت می کنند

رییس حوزه هنری کرمانشاه گفت: انسانهای بزرگ یا هنرمندان بزرگی نسبت به دنیای اطرافشان احساس دین و رسالت می کنند و بی تفاوت نیستند.

حوزه هنری   به  گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،افشین آزادی رییس حوزه هنری کرمانشاه در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری چنین نمایشگاهی و تاثیر گذاری آن گفت: در فضای هنری دنیا و همچنین کشور ما که بحث هنر برای هنر مطرح می شود و هنری که منقطع از دنیای پیرامون است انسانهای بزرگ یا هنرمندان بزرگی پیدا می شوند که نسبت به دنیای اطرافشان احساس دین و رسالت می کنند و بی تفاوت نیستند.

او افزود: یکی از اتفاق های مهمی که در حال افتادن است، زحماتی است که شهرداری ها می شکند. پاکیزه نگه داشتن محیط شهر حاصل زحمت گروه های هست که گاها ما زحمات آنها را نمی بینیم. نمونه این جمعیت، عزیزانی هستند که امروز افتخار می کنیم میزبان آنها یا شاید مهمان آنها هستیم.

او افزود: اتفاقی که می افتد حاصل ارتباط هنرمند و محیط پیرامون است تابلوهای زیبای می باشد که خودم هر تابلوی را چند بار نگاه کردم و هر بار برای بنده تازگی داشته است. من بارها به دوستان کارتونیست پیشنهاد داده ام که میشود از ظرفیت اتوبوس های داخل شهر برای کشیدن همین آثار هم بهره برد.

ازادی بیان کرد: چون جامعه اماری زیادی به لحاظ کمی این آثاری که محدود به گالری ها شده را رصد نمی کنند همدلی و شادی مردم مهم است اینکه تعداد این کارها چقدر باشه مهم نیست.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.