پخش جشن‌های مردمی دهه فجر شهرستان‌ها در قالب برنامه " انقلابیمیز"

همزمان با دهه مبارک فجر و برگزاری جشن‌های مردمی چهل و یکیم بهار آزادی، صداوسیمای مرکز زنجان برنامه ریزی لازم را بمنظور ضبط و پخش این جشن‌ها در شهر‌های مختلف استان انجام داده است.

پخش جشن‌های مردمی دهه فجر شهرستان‌ها در قالب برنامه به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در این راستا معاونت سیما در قالب ۷ برنامه، این جشن‌ها را در هفت شهرستان استان پوشش می‌دهد.

برنامه انقلابیمیز سیما به تهیه کنندگی حسین اسماعیلی از ساعت ۲۳:۳۰ هرشب بمدت ۵۵ دقیقه پخش می‌شود و با آیتم‌های متنوعی مانند بیان خدمات نظام اسلامی از زبان مسئولین شهرستانی، خاطره گویی انقلابیون، معرفی نخبگان و جوانان موفق، موسیقی محلی و انقلابی و مسابقه، همچنین توانمندی‌های شهرستانها، میهمان بینندگان شبکه اشراق است.

 معاونت صدا نیز در برنامه‌ای مشابه با تهیه کنندگی فریدون صفری ضمن حضور در ۷ شهرستان استان، برنامه‌های جشن فجر را ضبط و از شبکه استانی صدا به سمع شنوندگان می‌رساند.

معرفی ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرستانها؛ بیان خدمات مختلف نظام اسلامی، سخنرانی ائمه جمعه، سرود‌های انقلابی، معرفی نخبگان و جوانان برتر و ... از جمله آیتم‌های این برنامه است که تاپایان دهه مبارک فجر از ساعت ۱۵/۱۸ بمدت ۴۵ دقیقه همراه شنوندگان صدای مرکز زنجان خواهد بود. 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.