علی قارداشی: شرایط مسابقات المپیک نسبت به دوره قبل فرق کرده است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: امسال شرایط مسابقات المپیک نسبت به دوره گذشته فرق کرده و امیدوارم بتوانیم در بخش آقایان و بانوان سهمیه را کسب کنیم.

به گزارش  خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره برنامه‌های این فدراسیون اظهار داشت: در ۴ سال گذشته موفق شدیم با تلاش‌های همکارانم کار‌های بزرگی را در این فدراسیون انجام دهیم و به خاطر همین الان سطح توقعات از این فدراسیون بالا رفته است. برنامه‌های ما برای آینده این است که با یک برنامه ریزی خوب و دقیق بر روی افراد مستعد همین روند خوب را ادامه دهیم. ضمن اینکه از دیگر کار‌های خوبی که ما در این فدراسیون انجام دادیم این است که تنیس روی میز در ۳۱ استان کشور در برگزاری مسابقات کشوری حضور فعال داشته است و این توسعه‌ای که اکنون در کشور به وجود آمده را می‌خواهیم ارتقا بدهیم تا بتوانیم اعضای تیم ملی را از استان‌های مختلف کشور به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.


بیشتر بخوانید: مدال خوش رنگ طلای تور جهانی اسپانیا بر گردن برادران عالمیان


او افزود: از بخش‌های مهم این فدراسیون می‌توان به رویداد‌های مهمی که از ارزش و اهمیت بسیار بالایی از جمله انتخابی المپیک اشاره کرد که این هم مستلزم حضور پر ثمر در رویدا‌های بین المللی است. متاسفانه تحریم‌های ناجوانمردانه نه فقط تنیس روی میز را بلکه تمامی رشته‌های ورزشی کشور که در بخش‌های مهم بین المللی حضور فعالی دارند را با مشکلاتی رو به رو کرده است. یک بخش دیگر هم مربوط به جذب اسپانسر و بودجه می‌شود که در این زمنیه نقش بسیار مهمی دارند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره اینکه آیا تیم ملی تنیس به مسابقات المپیک صعود می‌کند بیان داشت: ما خیلی امیدوار هستیم که بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم. امسال شرایط مسابقات المپیک نسبت به دوره گذشته فرق کرده است. از این جهت که در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، فدراسیون جهانی به این جمع بندی رسیده که رویداد میکس دوبل را به بخش مسابقات اضافه کند. به همین دلیل تعداد افرادی که در بخش انفرادی برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند کمتر شده و ما امیدوار هستیم که در بخش آقایان و بانوان بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم.

علی قارداشی درباره مجمع انتخاباتی برخی از استان‌ها که با حاشیه‌های زیادی همراه بود اظهار داشت: این طبیعی است که هر فردی دوست دارد کاندیدای مورد نظر خودش را انتخاب کند. زمانی که من به عنوان رئیس مجمع انتخابات مسئولیت داشتم با یک فرد عادی کاملاً فرق دارم و باید سعی کنم با توجه به تجربه و شناخت ۴۳ ساله‌ای که از همکارانم دارم، افرادی را انتخاب کنم که از همه نظر شایسته رئیس مجمع انتخاباتی استان‌ها باشد. به هر حال ما افرادی را که انتخاب کردیم شایستگی این عنوان را داشته اند. نمونه آن هم کار‌های بزرگی است که در این ۴ سال گذشته بعضی از آن‌ها را برای اولین بار رقم زدیم. افراد مجمع به هیچ عنوان حاضر نیستند منافع تنیس روی میز را با هیچ چیز دیگری معامله کنند. همچنین اگر در انتخاب فردی هم اشتباه کرده باشیم این فرصت برای اعضای آن مجمع وجود دارد تا با برگزاری انتخابات مجدد فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند، اما اینکه به افراد مجمع تهمت بزنند و بگویند که با اعمال نفوذ و یا فامیل بازی انتخاب شده اند را به هیچ وجه نمی‌پذیرم و آن را به شدت تکذیب می‌کنم.


بیشتر بخوانید: براداران عالمیان در فینال اوپن اسپانیا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار