امام جمعه آبادان؛

در میدان مطالبه گری ، بسیجیان باید نیروهای موثر را با ابزار مناسب وارد میدان شوند

امام جمعه آبادان گفت:بسیجیان با شناسایی افراد کاردان و متعهد و معرفی آنها به مردم ، نمایندگان اصلح را وارد میدان کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در مجمع عالی بسیج با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و توجه به ظرفیتهای بسیجیان و بهره‌مندی از نخبگان توانمند در شناسایی نقاط ضعف و قوت جامعه گفت: در میدان مطالبه گری ، بسیجیان باید نیروهای موثر را شناسایی و با ابزار مناسب وارد میدان شوند.

او افزود: ما نیاز به مجلسی با نمایندگانی قوی و مومن داریم و بسیجیان باید با شناسایی افراد مومن و کاردان آنها را به مردم معرفی کنند تا نمایندگان اصلح وارد میدان شوند.

امام جمعه آبادان گفت: با مطالبه‌گری بخش زیادی از مشکلات مردم حل می شود و نمایندگان یکی از مهمترین ابزار برای مطالبه گری هستند، نمایندگانی که تا چند روز دیگر با انتخاب صحیح می‌توان به ابزار آنها برای رفع مشکلات امیدوار بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: این مجمع فرصتی مناسب و قانونمند است تا مردم از طریق مطالبه گری صحیح به راهکارهای موثر دست یابند لذا بسیجیان با تشکیل هیات های اندیشه ورز باید در یافتن مشکلات در جامعه و ارائه راهکارهای صحیح نقش بسزایی داشته باشند.

او با بیان اینکه نرخ چهارده و سه دهم درصدی بیکاری خوزستان این استان را در مقام سوم بیکاری کشور قرار داده گفت: آمار و ارقام متفاوت منطقه آزاد اروند و فرمانداری ها سبب ایجاد دوگانگی در همه بخش ها شده است.

در این مجمع کارگروه مدیریت و حکمرانی به دوگانگی حاکمیت کار و اشتغال در همه ابعاد شهر پرداخته و ضمن بررسی قوانین اداره کار در جمهوری اسلامی و منطقه آزاد اروند نقاط ضعف و قوت این دوگانگی را بررسی می کند.

ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی جوانان جویای کار، ایجاد کارگروه فرهنگی و اجتماعی با هدف بررسی دو قطبی شدن سبک زندگی در سنت و مدرنیته و ایجاد کارگروه فضای مجازی و رسانه با هدف بررسی آسیبهای خانواده از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.