صیانت از میراث فرهنگی اولویت نیروی انتظامی اردبیل

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: صیانت و حفاظت از میراث فرهنگی و بنا‌های تاریخی اولویت ما در مجموعه نیروی انتظامی استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در جلسه با مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی نشان دهنده هویت و اصالت منطقه هستند که باید همه مردم در حفظ و نگهداری از آن کوشا باشند.

او با اشاره به اهمیت این موضوع، بیان کرد: صیانت و حفاظت از میراث فرهنگی و بنا‌های تاریخی از اولویت‌های اصلی ما در مجموعه نیروی انتظامی استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز در این جلسه با قدردانی از حمایت‌های مجموعه انتظامی استان در حوزه حفاری‌های غیرمجاز و حفاظت از بنا‌های تاریخی و باستانی، افزود: لزوم حفاظت از بنا‌های تاریخی نیازمند آموزش در سطوح مختلف جامعه است که این کار از ابتدای سال جاری در دستور کار اداره کل قرار گرفته است.

نادر فلاحی گفت: سعی ما این است تا میزان تعارضات غیرقانونی به آثار باستانی را از شیوه‌های فرهنگی و آموزشی به حداقل برسانیم که در این خصوص حمایت‌های مجموعه انتظامی و قضایی استان باعث تاثیرگذاری بیشتر آن خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار