ساخت و تحویل ۲۱۶ واحد مسکونی به مددجویان روستایی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از ساخت و تحویل ۲۱۶ واحد مسکونی به مددجویان روستایی استان خبر داد.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسین قبادی بصیر مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با کمیته امداد امام خمینی (ره) قراردادی مبنی بر ساخت ۲۹۲ واحد برای مددجویان در مناطق روستایی استان منعقد کرد.

او گفت : در سنوات قبل تعداد ۱۶۰ واحد از این واحد‌ها تکمیل و تحویل شد و امروز نیز ۵۶ واحد دیگر تکمیل و به مددجویان تحویل داده شد.

این مسئول گفت: در مجموع تا کنون ۲۱۶ واحد از تعداد ۲۹۲ واحد تکمیل و تحویل شده است و مابقی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

سرهنگ قبادی بصیر گفت: برای هر واحد از این پروژه‌ها ۵۰ میلیون تومان هزینه شده است که مبلغ ۴۲ میلیون ۵۰۰ هزار تومان از طرف کمیته امداد و بنیاد برکت و ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز از طرف سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه هزینه شده است.

او گفت: علاوه بر این کمک‌های نقدی از طرف سپاه کمک‌های تجهیزاتی از جمله بکارگیری ماشین آلات راه سازی، نیرو‌های متخصص و مهندسین سپاه به صورت فی سبیل الله خدمت کردند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه اشاره‌ای به اقدامات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان در بازسازی مناطق آسیب دیده ناشی از سیل فروردین ۹۸ داشت و گفت: در این راستا سپاه نسبت به تعمیر و مرمت ۳۴۸ واحد آسیب دیده اقدام کرد و همچنین جهت ساخت ۱۰۳ واحد از واحد‌های مددجویان کمیته امداد و بهزیستی کمک‌های شایانی در نظر دارد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.