امام جمعه موقت تهران در مصلای اراک:

هنرسردار سلیمانی هموار کردن راه وحدت مسلمانان در برابر تروریست هاست / حضور در پای صندوق‌های رای موجب افزایش اقتدار نظام

حجت الاسلام ابوترابی فرد در مراسم پایانی راهپیمایی اراک گفت: هنر سردار سلیمانی هموار کردن راه وحدت مسلمانان در برابر تروریست‌ها ست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در مصلای بیت المقدس اراک ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت اربعین سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خطاب به مردم گفت: هنر سردار سلیمانی این است که راه وحدت مسلمانان را در برابر تروریست‌ها هموار کرده است و ایشان چهل سال در خط مقدم از همه ارزش‌های اسلام انقلاب و ملت ایران و مسلمانان دیگر دفاع کرد.

هنرسردار سلیمانی هموار کردن راه وحدت مسلمانان در برابر تروریست هاست

 

حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به شجره طیبه و شجره خبیثه گفت: ایران در سایه نهاد‌های دانشگاهی، پدافندی، دانش فناوری و نانو که هر کدام شجره طیبه هستند به نماد امنیت تبدیل شده در حوزه‌های مختلف خصوصا حوزه‌های نوظهور علمی به نماد امنیت تبدیل شده است

او اضافه کرد: دستاورد‌های موشکی، موشک‌های بالستیک نقطه زن محصول شجره طیبه انقلاب اسلامی است و سپاه پاسداران ۴ دهه است با اقتدار در برابر ابهت سست و پوشالی استکبار جهانی ایستاده است و در شرایط حضور آمریکا و صهیونیستی و تروریستی در منطقه که تولید کننده ناامنی هستند شاهد منطقه امن ایران هستیم و برای عراق سوریه لبنان غزه یمن نماد امنیتیم و در کنار هم امن خواهیم بود.

حضور در پای صندوق‌های رای موجب افزایش اقتدار نظام

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: حضور در پای صندوق‌های رای باعث افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود و از این ریشه است که مارا به یک قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کرده است باید حمایت کرد و نباید شعار‌های سیاسی را ملاک قرارداد.

او خطاب به مردم گفت: شما مردم انسان‌های ثابت قدم در صراط مستقیم هستید و بعد از ۴۱ سال با حضور در راهپیمایی نشان دادید تحت هر شرایطی ایستاده اید پای انقلاب هستید.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به وضعیت کشور در قبل از انقلاب تصریح کرد: مدیران بی صلاحیت کشور، پادشاه خائن به ویژه در دوران قبل از انقلاب که بیش از ۵۸ درصد از جغرافیای ایران تجزیه شد
و حکمرانان خائن کشور را فروختند از ویژگی‌های دوران قبل از انقلاب است.

او با بیان اینکه جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته که در آن قدم گذاشتیم از تمامیت ارضی واستقلال و عزت ایران یمن عراق و... دفاع کرده است اظهار کرد: این ظرفیت نظام جمهوری اسلامی است و مردم سالاری در ایران نهادینه شده است.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: مردانی و زنانی در این انقلاب تربیت شدند که نمونه برجسته کلمه طیبه هستند این شهدا از مبانی اعتقادی استوار برخوردار بودند لذا تا مرز شهادت پیش رفتند

انتهای پیام / م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.