افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه در شهرستان‌های ممسنی و رستم

معاون استاندار فارس گفت: ۷۴ میلیارد تومان پروژه در شهرستان ممسنی و ۴۷ میلیارد تومان پروژه در شهرستان رستم همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرضا قاسم پور همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در شهرستان‌های رستم و ممسنی در آیین افتتاح پروژ‌ه‌های این شهرستان‌ها شرکت کرد.

او با بیان اینکه در شهرستان رستم همزمان با دهه فجر پروژه‌هایی با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، عنوان کرد: در این سفر شاهد افتتاح پروژه‌هایی با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان بودیم که شامل آبرسانی به ۱۰ روستا در مناطق صعب العبور روستایی پسکوه جلیل با اعتبار پنج و نیم میلیارد تومان، گازرسانی به ۱۰ روستا مجموعه دشتک با اعتبار پنج و نیم میلیارد تومان، گلخانه بخش خصوصی با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و افتتاح و بهسازی در روستای جعفرآباد به نمایندگی از ۴۰ روستا با اعتبار ۵ میلیارد تومان از جمله این طرح‌ها بود.

معاون استاندار فارس در جمع مردم دشتک با اشاره به عمق توجه، عنایت و برکات نظام برای مناطق محروم و کوهستانی و دور افتاده عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید به دنبال محرومیت زدایی است و هدف انقلاب نیز زدودن غبار محرومیت از چهره روستا‌ها بوده است.

قاسم‌پور همچنین با حضور در شهرستان ممسنی در آیین افتتاح بخشداری تازه تاسیس جوزار و بهره برداری از طرح گازرسانی به ۱۰ روستا با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان شرکت کرد.

او در این مراسم از افتتاح و کلنگ زنی پروزه‌هایی با اعتبار بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در شهرستان ممسنی خبر داد.

قاسم‌پور که در جمع مردم جوزار در جوار گلزار شهدا سخن میگفت، شهدا را عامل عزت و عظمت و افتخار نظام دانست و افزود: هرچه داریم از شهدا داریم و این شرایط و وضعیت و امنیت و سربلندی و سرافرازی را مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه دولت با هدف محرومیت زادیی اقدام به تصویب بخشداری برای این منطقه کرده است، بیان کرد: بخشدار به عنوان نماینده دولت مسئول تامین نظم آرامش و امنیت منطقه است و مسایل و مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار