درخشان: پرسپولیسی‌ها برابر الدحیل سردرگم بودند/ سپاهان شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه تیم الدحیل کارایی لازم نداشتند و سردرگم بودند.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست این تیم برابر تیم الدحیل قطر اظهار کرد: به نظرم پرسپولیس در این بازی نتوانست موقعیت گلزنی خلق کند و این تیم تا بیرون از محوطه جریمه الدحیل خوب پیش می‌رفت، اما زمانی که بازیکنان وارد محوطه جریمه می‌شدند کارایی لازم را نداشتند و سردرگم بودند. همچنین تیم الدحیل بازیکنان باتجربه‌تر و با کیفیت‌تر داشت و به خوبی از فرصت‌های گلزنی استفاده کردند.

درخشان بیان کرد:  تیم الدحیل فشرده و منسجم بازی می‌کرد و همین موضوع باعث شده بود که بازیکنان این تیم همه لایه‌های دفاعی را ببندند. پرسپولیس می‌توانست از کناره‌ها به سمت دروازه حریف حرکت کندو با ارسال توپ‌ها به گل دست یابد، اما حملات این تیم کامل نبود تا به گل دست یابد.  

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: اشتباهات فردی مدافعان پرسپولیس باعث شد که تیم قطری ۲ گل بزند و اگر بازیکنان پرسپولیس کمتر اشتباه می‌کردند در آن صورت گل دریافت نمی‌کردند.

درخشان: پرسپولیسی‌ها برابر الدحیل سردرگم بودند/ سپاهان شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت

بازیکنان باید یاد بگیرند که کمتر اعتراض کنند 

او درباره اعتراض‌های زیاد بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: ما باید یاد بگیریم که کمتر اعتراض کنیم و اعتراض زیاد باعث می‌شود که شرایط روحی و روانی تیم بهم بریزد و تمرکز بازیکنان از بین برود. اگر بازیکنان حرفه ای‌تر عمل کنند در آن صورت تمرکزشان بالا می‌رود و اشتباهات کمتری رخ می‌دهد. همانطور که در تیم ملی شاهد اعتراض ملی پوشان به داور بازی بودیم در تیم پرسپولیس هم شاهد این موضوع بودیم. ما باید حرفه‌ای بازی کنیم و بازیکنان کنترل بیشتری بر روی رفتار خود داشته باشند.  

درخشان درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس گفت: مهاجمان این تیم روز پرفروغی را پشت سرنگذاشتند و انتظارات بیشتری از آن‌ها داشتیم تا برابر الدحیل بهترین عملکرد داشته باشند، اما این اتفاق رخ نداد. امیدوارم مهاجمان پرسپولیس در بازی‌های بعدی بهتر بازی کنند و بتوانند به تیم خود کمک کنند. تعویض‌ها هم گره بازی پرسپولیس را باز نکرد و بازیکنان جایگزین نتوانستند کارایی خود را نشان بدهند.  

تیم الشارجه امارات به اندازه تیم الدحیل قدرتمند نیست 

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی بعدی این تیم برابر تیم الشارجه امارات گفت: تیم الشارجه امارات به اندازه تیم الدحیل قدرتمند نیست و پرسپولیس می‌تواند با یک بازی حساب شده برنده این دیدار شود.  

درخشان: پرسپولیسی‌ها برابر الدحیل سردرگم بودند/ سپاهان شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت

او درباره پیروزی پرگل سپاهان برابر العین بیان کرد: سپاهان شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت و امیدوارم بتواند همین روند ادامه بدهد. به نظرم هر چه از لیگ قهرمانان آسیا  می‌گذرد دیدار‌ها سخت‌تر می‌شود و تیم‌ها مرحله به مرحله قدرتمند‌تر می‌شوند و نمایندگان کشورمان راه زیادی دارند تا به موفقیت برسند. امیدوارم یکی از تیم‌ها بتواند قهرمان آسیا شود، اما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی است و تیم‌های عربی خیلی هزینه می‌کنند و  باید ما هم با برنامه در این بازی‌ها حضور یابیم تا به موفقیت دست یابیم.


 بیشتر بخوانید: لیگ قهرمانان آسیا/ الدحیل ۲ - پرسپولیس صفر/ شکست تلخ سرخپوشان در دوحه


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار