غیبت سامان قدوس و نیمار در دیدار آمیان - پاری سن ژرمن

ستاره ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه به دلیل مصدومیت در دیدار برابر پاری سن ژرمن غایب است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال آمیان که سامان قدوس را در اختیار دارد، فردا در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ ۱ فرانسه (لوشامپونه) و از ساعت ۲۰ (به وقت ایران) در دیداری خانگی به مصاف تیم مطرح پاری سن ژرمن خواهد رفت.

بر اساس اعلام سایت آمیان، قدوس که چند هفته‌ای است به دلیل مصدومیت در ترکیب آمیان حضور ندارد در این بازی هم نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران که از ناحیه کشاله ران مصدوم است هنوز به بهبودی کامل دست نیافته است.

این سایت نوشت، قدوس حداقل ۲ هفته دیگر باید استراحت کند.

در تیم مهمان نیز چند بازیکن غایب خواهند بود که نیمار سرشناس‌ترین آن‌ها است. عبدو دیالو، نیمار، کالین داگبا، مارکینوس و آدیل آوشیچ همگی مصدوم هستند و نمی‌توانند در خانه آمیان به میدان بروند.

آمیان در وضعیت بسیار ضعیفی قرار دارد و در چهارده بازی قبلی خود در تمام مسابقات، فقط در یک بازی برنده شده است.

در طرف دیگر میدان، پاری سن ژرمن در بیست بازی قبلی خود شکست نخورده و فقط ۲ تساوی داشته است و ۹ پیروزی پیاپی کسب کرده است.

بهترین نتیجه‌ای آمیان که از هفت دیدار خود با پاری سن ژرمن به دست آورده، تساوی ۲ بر ۲ در ماه مه ۲۰۱۸ بود. پاریسی‌ها در شش دیدار دیگرشان برابر این تیم تنها یک گل دریافت کردند که آن هم در آخرین دیدار ۲ تیم بود که با پیروزی ۴ بر ۱ پاریسی‌ها در پارک دو پرنس به پایان رسید.

تیم آمیان از ۲۴ بازی ۲۰ امتیاز کسب کرده و در رتبه ۱۹ جدول ۲۰ تیمی لوشامپیونه قرار دارد. پاری سن ژرمن نیز با ۶۱ امتیاز در رتبه نخست جای گرفته است.


ببیشتر بخوانید:

 غیبت سامان قدوس برابر لیون

 لوشامپیونه فرانسه/ پیروزی قاطع لیون مقابل قعرنشین


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار