تخلف الصاق تعدادی بنر نامزد‌ها بر پایه‌های قطار شهری

فرماندار کرمانشاه بااشاره به تخلف الصاق تعدادی بنر نامزد‌ها بر روی پایه‌های قطار شهری گفت : به شهرداری دستور داده شده که این بنر‌ها را جمع‌آوری کند و اگر آسیبی نیز وارد شده، شهرداری می‌تواند شاکی بشود.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در خصوص نظارت بر تبلیغات کاندیدا‌ها گفت : هشت اکیپ در هشت منطقه شهری شهرداری با همکاری انتظامی و حضور نمایندگان فرماندار تعیین شده است.

او گفت : تا به حال در خصوص برخی از بنر‌هایی که وسط بلوار یا جا‌های غیرمجاز بودند ابتدا به کاندیدا‌ها تذکر داده ایم و در نهایت به شهرداری‌ها دستور جمع آوری داده شده است.

 رنجبر،گفت: شعارنویسی روی نیوجرسی‌های بتنی دور چند میدان شهر نیز بعد از تذکر به ستاد انتخاباتی پاک شده اند.

او افزود: خوشبختانه شاهد دیوارنویسی نبوده ایم و انتظار داریم کاندیدا‌ها تا آخر این موضوع را رعایت کنند.

 فرماندار کرمانشاه گفت: تاکنون در ۲ مرحله برای کاندیدا‌ها نشست توجیهی برگزار شده است.

رنجبر گفت: در حوزه کرمانشاه ۶۰۰ شعبه و صندوق اخذ رای در نظر گرفته ایم و هم اکنون نیز در حال آماده کردن صندوق‌های اخذ رای شهر کرمانشاه و بخش مرکزی هستیم.

او گفت: ابتدا ملزومات شامل فرم ۶۶، صورتجلسه تجمیع آرا، تابلو محل شعبه، پوستر، صندوق، برچسب‌های صندوق، استامپ و خودکار را آماده می‌شوند؛ سپس یک روز مانده به انتخابات برگه‌های رای نیز برای هر شعبه داخل صندوق گذاشته می‌شود.

رنجبر افزود: روز پنجشنبه نمایندگان فرماندار، صندوق‌ها و مهر انتخابات را پس از شمارش تحویل می‌گیرند و در نهایت صبح روز جمعه به همراه اعضای شعب اخذ رای یک ساعت قبل از اخذ رای در محل حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار