تحویل ۳ خانه محروم در شهرستان بهشهر

سه واحد خانه محروم در روستا‌های بخش هزارجریب شهرستان بهشهر با حضور سرهنگ رضائی معاون فرماندهی سپاه کربلای مازندران افتتاح و به صاحبان آن تحویل داده شد.

سرهنگ پاسدار پورقربان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهشهر در گفت و گو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای محرومیت زدایی به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی بهشهر و کمیته امداد ،سه واحد خانه محروم در روستا‌های کیاسر چالکده و زاغمرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا صاحبان آن در منزلی جدید و نو به ادامه زندگی بپردازند.

او افزود: این واحد‌ها با هزینه تقریبی حدود ۱۸۰ میلیون تومان در مدت ۶ ماه آماده شد که برای هر واحد مبلغ ۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بهشهر با بیان افتتاح ۲۴ واحد خانه محروم در امسال ،گفت: از مجموعه ۲۸ واحد خانه محروم برنامه‌ریزی شده برای تحویل در سال ۹۸ از سوی بسیج سازندگی بهشهر، ۲۴ واحد تحویل داده شده و ۴ واحد نیز در ماه اسفند افتتاح خواهند شد.

او ساخت خانه‌های محرومان در مناطق آسیب‌دیده و دوردست را یکی از مأموریت‌های واگذار شده به بسیج سازندگی بهشهر برشمرد و افزود: این پروژه‌ها در سطح شهرستان از سوی کمیته امداد و بهزیستی تحویل بسیج سازندگی داده شده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار