فرماندار تربت جام خبر داد؛

تربت جام آماده برگزاری انتخاباتی سالم

فرماندار تربت جام گفت: این شهرستان آماده برگزاری انتخاباتی سالم، قانون مند و در فضایی آرام و امن است.

شهرستان تربت جام آماده برگزاری انتخاباتمرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: تربت جام برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانون مند و در فضایی آرام و امن همراه با تلاش دست اندرکاران امر  از جمله هیات‌های نظارت، اجرایی، بازرسی و امنیتی با ایجاد زیر ساخت‌های شعب اخذ رای آماده رای گیری از مردم در روز دوم اسفند است.

او ادامه داد:  تعداد ۱۳۵ شعب اخد رای در قالب ۸۹ شعبه ثابت و ۴۶شعبه سیار با ۲۷۰ صندوق اخذ رای برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تدارک شده است.

فرماندار تربت جام گفت: در حوزه انتخابیه تربت جام تعداد ۲۸۸ هزار واجدین شرایط رای دادن هستند که این رقم ۱۴۳ هزار نفر در تربت جام ۷۵ هزار در تایباد، ۳۵هزار در باخرز و ۳۰هزار نفر در صالح آباد هستند.

حمیدی با اشاره به اینکه بیش از سه هزار عوامل اجرایی عملیات برگزاری انتخابات را بر عهده دارند، افزود: حدود ۱۰هزار نفر رای اولی در تربت جام، تعداد ۶ هزار در تایباد، ۲ هزار ۳۰۰ نفر در باخرز و تعداد ۳ هزار نفر رای اولی در صالح آباد هستند.

او با اعلام اینکه روز پنج شنبه اول اسفند از سایر شعب بازدید خواهد شد، تصریح کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه شیعه و اهل سنت تربت جام از اولین ساعت روز دوم اسفند با حضور حداکثری در‌ پای صندوق‌های رای به تکلیف انقلابی، اسلامی و شرعی خود عمل کند با حضور حداکثری در انتخابات یک بار دیگر چشم دشمنان اسلام را کور کنند و مکتب سردار دل‌ها شهید سلیمانی را زنده نگهدارند.

انتهای پیام//ز.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.