قدردانی از حضور پرشور و عزتمند مردم استان زنجان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار زنجان؛ از حضور پرشور و عزتمند مردم استان زنجان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

قدردانی از حضور پرشور و عزتمند مردم استان زنجان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در این پیام آمده است:صحنه حماسی و پرشور انتخابات دوم اسفند، آزمون خیره کننده از حضور پرشور و عزتمند مردم استان زنجان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامیدیگری بود که چهره مصمم و پر امید ملت ایران اسلامی و عشق و علاقه آحاد مردم به ارزش‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری را به همه مردم جهان نشان داد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند پیروز واقعی این جشن انتخابات، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

این حضور تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا بویژه سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که عمری دغدغه اقتدار ایران اسلامی را داشت.

نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در بیانیه خود گفته اند: برخود وظیفه می دانیم از حضور مردم همیشه در صحنه استان زنجان که همواره در موقعیت شناسی بی همتاهستند قدردانی کرده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانیم.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.