در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تمهیدات سازمان سنجش برای مقابله با ویروس کرونا در آزمون دکتری

خدایی، به بیان توضیحاتی درباره تمهیدات سازمان سنجش برای مقابله با ویروس کرونا در آزمون دکتری ۹۹ و احتمال لغو آن پرداخت.

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات سازمان سنجش برای مقابله با ویروس کرونا در آزمون دکتری گفت: آزمون دکتری در تاریخ ۹ اسفند برگزار خواهد شد و تصمیمی برای لغو آن نگرفته ایم.

او در ادامه بیان کرد: دستور العمل بهداشتی با هماهنگی وزارت بهداشت در حال تهیه است که تا فردا نهایی شده و تحویل حوزه‌های اجرایی داده خواهد شد.

خدایی با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی دو بخش است، اظهار کرد: بخش اول مربوط به عوامل اجرایی و حوزه‌ها است که نکات لازم را رعایت خواهند کرد و این دستور العمل تا بعد از ظهر فردا (یکشنبه چهارم اسفند) به آن‌ها ارسال می‌شود. بخش دوم مربوط به داوطلبان است که در زمان توزیع کارت در اختیار داوطلبان قرار داده خواهد شد.

لازم به ذکر است، آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ در روز جمعه ۹ اسفند ۹۸ در ۲۴۴ رشته امتحانی، ۱۰۳ حوزه امتحانی و ۶۰ شهرستان برگزار می‌شود. در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۷۷ هزار و ۲۶۱ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۷۷ هزار و ۸۸۱ نفر زن و ۹۹ هزار و ۳۸۰ نفر مرد هستند.


بیشتر بخوانید: ۱۶ نکته کلیدی درباره آزمون دکتری ۹۹


داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ۶ اسفند تا پنجشنبه ۸ اسفند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داوطلب کنکور دکتری99
۲۱:۳۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
ضمن تشکر از سازمان سنجش آموزش کشور درخواستی که ما داوطلبان کنکور دکتری داریم این هست که بهمون اطمینان بدید این وضعیت حل میشه.
اگر تا ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ هم همچنان شروع ویروس کرونا مهار نشه نمیشه عملا آزمون را برگزار کرد.
خواهشا جان و سلامتی داوطلبان و خانواده ها را جدی بگیرید. تا زمانی که شرایط کاملا عادی نشه هیچ آزمونی برگزار نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۴۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام این خوبه . آزمون های آزمایشی کنکور مثل قلم چی و سنجش و ... رو چکار کنیم که توی یه سالن ۴۰۰ نفر جفت هم میشینن و آزمون میدن؟ باید لغو بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
گذاشتن با چین رفت و امد بشه کرونا اومد
Switzerland
مینا
۱۰:۲۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
تمام همایشها و کنگره ها و دانشگاه هارو تعطیل کردید؟ مگه نمیتونستید همین تمهیدات بهداشتی رو برای اونا تعیین کنید؟ 200 هزار نفرو میخاید در معرض خطر بزارید که چی بشه؟ لطفا به تعویق بندازید
Iran (Islamic Republic of)
مایحه
۱۰:۰۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
سلامتی انسان ها از دکتر شدنشون خیلی مهم تره من خودم داوطلب کنکور هستم تازه یک ماهه از دست آنفولانزا خلاص شدم. واقعا قابل تحمل نیست برام که کردنا هم بگیرم. خواهش میکنم یه مقدار جان انسان ها براتون مهم باشه.
Iran (Islamic Republic of)
moein
۰۶:۵۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
خواهشا این کنکور رو لغو کنید مردم دارن کشته میشن
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۰:۲۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
دستور العمل پزشکی؟ مگر اینکه از هر نفر قبل امتحان آزمایش گرفته شود یا اینکه اتاق های ایزوله فراهم شود برای هر شرکت کننده که قطعا میسر نخواهد بود. این امتحان ۴ ساعت می باشد در یک فضای بسته. امیدوارم تصمیم عاقلانه ای گرفته شود و امتحان به تعویق بیفتد و سازمان سنجش به خاطر راحتی و آسایش خودش با جان هزاران نفر دانشجوی مظلوم بازی نکند.
Iran (Islamic Republic of)
لطفی
۲۳:۰۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
یعنی آزمون به بهای ویروس کرونا بعضی موقع از دست یه دندگی این مسئولین عالم آدم میدونن فعلا برگزاری این تجمعات به صلاح کشور نیست آزمون باید لغو بشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا شجاعی فر
۲۰:۴۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
با احترام.
من پدر و مادرم بالای ۶۵ سن دارن. اگه با هر احتمالی حتی خیلی ضعیف من توی این آزمون که یک همایش گسترده و طولانی هستش مبتلا بشم با برگشتم به خونه چه اتفاقی برای والدینم میوفته؟ تورو خدا مساعدت کنید. واقعا اتفاقی نمیوفته اگه به تعویق بندازید. با تشکر
آخرین اخبار