تصاویر پهپادی از حمله ارتش سوریه به تجهیزات و مواضع تروریست‌های تحت حمایت ترکیه در ادلب

ارتش سوریه تجهیزات و مواضع تروریست‌های تحت حمایت ترکیه در نیراب واقع در ادلب را مورد هدف قرار داد.

تصاویر پهپادی از حمله ارتش سوریه به تجهیزات و مواضع تروریست‌های تحت حمایت ترکیه در ادلببه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، آژانس خبری سانا سوریه ویدئویی از حمله به شبه نظامیان در منطقه روستای نیراب در غرب سارکیب در استان ادلب را منتشر کرد.

تصاویر گرفته شده از هواپیمای بدون سرنشین از بین رفتن تجهیزات تروریستی از جمله تانک‌ها، خودرو‌های زرهی، کامیون‌ها و وانت‌های مسلح را نشان می‌دهد.

همان‌طور که قبلاً توسط مرکز روسی برای آشتی گروه‌های متخاصم در سوریه گزارش شده بود، روز پنج شنبه ستیزه جویان با پشتیبانی توپخانه از ارتش ترکیه، سعی کردند مواضع نیرو‌های دولتی را بشکنند. بنا به درخواست دمشق، نیرو‌های هوایی روسی Su-۲۴ به آنها حمله کردند که به سوری‌ها این امکان را داد تا همه حملات را با موفقیت دفع کنند. روسیه از آنکارا خواست تا حمایت از تروریست‌ها را متوقف کند.

مقامات ترکیه نیز گزارشی مبنی بر اینکه مشکلی با روسیه در مورد ادلب ندارند، منتشر کردند. به نوبه خود، مسکو خاطرنشان کرد که آنکارا با حمایت از شبه نظامیان این توافق نامه را نقض می‌کند. همان‌طور که در وزارت امور خارجه تأکید شد، اقدامات ترکیه می‌تواند به تشدید درگیری منجر شود.


بیشتر بخوانید: درگیری خودروهای زرهی آمریکا و روسیه در سوریه + فیلم 


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار