تقدیر نماینده، ولی فقیه و استاندار کردستان ازحضور مردم در انتخابات

نماینده، ولی فقیه و استاندار کردستان در پیام‌هایی جداگانه از حضور مردم استان و مشارکت موثرشان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در پیام آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان که شامگاه شنبه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، آمده است:

مردم حماسه ساز و ولایتمدار کردستان، حضور آگاهانه و پر شور شما در پای صندوق‌های رای که از ساعات اولیه رای گیری تا آخرین لحظات ادامه داشت، تصاویری به یادماندنی در ذهن دوستان و دشمنان کردستان به جای گذاشت.

تصاویری از ولایتمداری، بصیرت و دشمن شناسی برای دوستان و در مقابل یاس و نا امیدی برای دشمنانی که تمام دسیسه‌ها و توطئه هایشان را برای عدم حضور مردم به کار گرفتند، ولی با حضور انقلابی شما این نقشه‌ها نفش بر آب شد.

بر خود لازم می‌دانم از مردم فهیمی که چنین حماسه آفریده اند و تمام نیرو‌های دست اندر کار انتخابات تشکر نمایم.

در پیام بهمن مرادنیا، استاندار کردستان نیز آمده است:حضور حماسی مردم بزرگوار، فرهنگ مدار و پایبند به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی در حماسه دوم اسفندماه برای تعیین نمایندگان استان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، موجب شادی دوستداران کشور و ناامیدی دشمنان کینه توز این سرزمین شد.

مردم استان کردستان همواره و در همه صحنه ها پشتیبان نظام بوده و ثابت کرده اند با انتخاب صندوق‌های رای بعنوان بارزترین جلوه دموکراسی دل در گرو توسعه، آبادانی و پیشرفت استان دارند، جای دارد از یکایک شما مردم شریف به پاس حضور حماسی و قهرمانانه در پای صندوق‌های رای در همه شهر‌ها و روستا‌ها قدردانی کرده و سعادت و بهروزی یکایک شما را از خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.