بار یک میلیاردی آقای راننده به مقصد نرسید

جانشین انتظامی البرز گفت: کامیون حامل ۶ هزار و ۴۴۸ عدد انواع مواد غذایی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در کمالشهر کرج توقیف شد.

بار یک میلیاردی آقای راننده به مقصد نرسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار سیدجعفر حسینی، جانشین انتظامی البرز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال مقدار قابل توجهی مواد غذایی قاچاق به استان البرز رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از اطمینان از صحت خبر در محور‌های ورودی استان البرز مستقر شده و با رصد و پایش خودرو‌های عبوری درنهایت موفق به شناسایی کامیون مورد نظر در محور اخترآباد- ماهدشت شدند.

جانشین انتظامی البرز گفت: کارآگاهان پس از تعقیب و مراقبت کامیون، هنگامی راننده قصد داشت اموال قاچاق را به یک باغ در حوالی کمالشهر کرج منتقل کند وارد عمل شده و با هماهنگی مقام قضایی راننده را دستگیر و خودرو را برای بررسی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او افزود: در بازرسی از کامیون، ۶ هزار و ۴۴۸ عدد انواع مواد غذایی از قبیل آبمیوه، نوشابه انرژی زا و زیتون خارجی کشف شد.

سردار حسینی گفت: ارزش اموال قاچاق توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است.

او در پایان با اشاره به تاثیر مشارکت مردم در تامین امنیت کشور افزود: همکاری مردم با پلیس می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش به سزایی داشته باشد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.