دوره‌های مربیگری پرورش اندام متمرکز برگزار نمی‌شود

پراکندگی جغرافیایی شهرستان‌های استان تهران سبب شد دوره‌های مربیگری در شهرستان‌های متقاضی انجام نشود.

مهدی نصیبی دبیر فدراسیون پرورش اندام در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: باتوجه به پراکندگی جغرافیایی و تعداد زیاد متقاضیان حضور در دوره های مربیگری تهران و شهرستان های اطراف تهران، دوره های مربیگری در همان شهرهای متقاضیان برگزار می شود.

نصیبی گفت: همواره برگزاری کلاس های مربیگری در شهرستان های اطراف تهران با مشکلاتی مواجه بود که ما در تلاش برای حل این موضوع بوده ایم اما متاسفانه مرکز استان برای متمرکز نگه داشتن این موضوع کلاس ها را در تهران برگزار می کرد و در حق شهرستان های اطراف اجحاف می شد.

اوادامه داد: برای متقاضیان ساکن شهرهای اطراف تهران مثل دماوند، ورامین و شهریار بسیار مشکل است که برای کلاس های مربیگری هر روز به تهران سفر کنند و بعد از طی کردن این مسافت بسیار طولانی به کلاس های فشرده ی مربیگری بپردازند. متاسفانه مرکز استان همکاری های لازم را انجام نمی داد.

رئیس فدراسیون پرورش اندام افزود: با پیگیری ها لازم و ارسال نامه به مرکز استان این مشکل به زودی حل می شود در سال آینده در دوره های مربیگری درجه سه و پرورش اندام ، فیتنس و 5 دوره مربیگری ، ۶  سمینار برای شهرستان های تابع بغیر از شهر تهران برگزار می شود. این کلاس ها در همان شهرستان های اطراف تهران انجام خواهد شد و به همین  دلیل منقاضیان بیشتری در دوره ها داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار