رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد:

بیش از ۱۰۰ نفر از مددجویان به اردو‌های زیارتی اعزام شدند/ لغو اعزام ها برای پیشگیری از ویروس کرونا

خضری گفت: امسال بیش از ۱۰۰ مددجوی شهرستان مهاباد به اردو‌های زیارتی اعزام و هم اکنون به منظورسلامتی مددجویان سفر‌های زیارتی مقدور نیست.

خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری، ۱۱۰ مددجوی تحت حمایت به همت کمیته امداد شهرستان مهاباد و با کمک مردم نیکوکار به سفر‌های زیارتی مشهد مقدس و قم زیارتی اعزام شده‌اند، و به منظور پیشگیری از ویروس کرونا اردوهای زیارتی برای مددجویان لغو شده است.

او با بیان اینکه برای اعزام این تعداد مددجوی تحت حمایت بیش از ۲۵۰ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی هزینه شده است، افزود: این تعداد مددجویان اعزام شده به سفر‌های زیارتی زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از ازدواج، دانش آموزان، دانشجویان، سالمندان و دختران بازمانده از تحصیل را شامل می‌شود.

خضری تصریح کرد: از این تعداد مددجویان ۷۵ نفر به اردو‌های زیارتی و ۳۵ نفر از آنان به اردوی آموزشی به سفر سنندج و گیلان اعزام شده اند.

او بیان کرد: هزینه اردو‌های آموزشی ۱۲۰ میلیون ریال و اعزام سفر‌های زیارتی ۱۳۰ میلیون ریال بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان مهاباد با تاکید بر لزوم مشارکت خیران در اعزام مددجویان به سفر‌های زیارتی، اظهار کرد: کمیته امداد به منظور اعزام مددجویان به اردو‌های زیارتی به مساعدت خیران نیاز مبرمی دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.