بسته اخبار حوادث ششم اسفند ماه استان مرکزی؛

بسته خبری از توقیف خودروهای شوتی تا توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه ششم اسفند ماه ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقيف اتوبوس حامل كالاي قاچاق در عمليات پليس شازندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه ششم اسفند ماه ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید:


کشف انبار وانیل در اراک

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال وانیل قاچاق از یک واحد انباری در عملیات پلیس در اراک خبر داد.

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در تداوم طرح‌های امنیت بخش پلیس در نظارت بر واحد‌های صنفی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان در تحقیقاتی از دپو مقادیری مواد اولیه شیرینی پزی قاچاق در یک واحد انباری در اراک با خبر شدند.

او افزود: با همکاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و در بازرسی از انباری مذکور، ۲۶۰ قوطی پودر وانیل قاچاق که بنا بر اعلام کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است، کشف شد.

سرهنگ سپهوند در بیان معرفی متصدی واحد صنفی متخلف به مرجع قضائی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در عملیات پلیس شازند

سرهنگ  محمد عقیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازند، ۴۲۴ میلیون ریال کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان کشف شد.


خودرو حامل کولر‌های گازی و البسه قاچاق در ساوه توقیف شد

سرهنگ علی اکبر عیسی ابادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: در عملیات ماموران یگان امداد شهرستان ساوه، یک دستگاه خودروی سواری حامل کولر‌های گازی و البسه قاچاق توقیف شد.


کشف ۲۳ دستگاه ماینر قاچاق از یک مرغداری در زرندیه

سرهنگ روح الدین یوسفوند، فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: در عملیات ماموران انتظامی شهرستان زرندیه و در بازرسی از یک واحد مرغداری، تعداد ۲۳ دستگاه ماینر قاچاق کشف شد.


توقیف ۲ خودروی شوتی در عملیات پلیس آشتیان

سرهنگ محمد علی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: در عملیات ماموران انتظامی پاسگاه مزرعه نو شهرستان آشتیان، ۲ دستگاه خودروی سواری حامل بار قاچاق، توقیف و رانندگان آنان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.


کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات پلیس در دلیجان

سرهنگ علی هاشمی، فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان بین کرد: در عملیات ماموران انتظامی شهرستان دلیجان، مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک عرضه کننده مواد مخدر کشف شد.


جان باختن راننده یک دستگاه خودروی نیسان بر اثر واژگونی

سرهنگ کهریزی رئیس پلیس راه استان اعلام کرد: در حدود ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه امروز در کیلومتر ۲۶ محور ساوه-بویین زهرا بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان وانت راننده خودرو جان خود را از دست داد.

او افزود: علت این سانحه عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو اعلام شد.

انتهای پیام/ ر

برچسب ها: حوادث ، کالای قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.