تور‌های گردشگری گروهی به تربت حیدریه لغو شد

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت حیدریه گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی تورهای گردشگری به تربت حیدریه لغو شد.

تور‌های گردشگری گروهی به تربت حیدریه لغو شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی محمدی رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت حیدریه در تشریح اقدامات انجام شده در ارتباط با ویروس کرونا گفت: شیوع  ویروس کرونا،  در سطح کشور  نیاز به پیشگیری همه جانبه دارد.
 
او تصریح کرد:  باتوجه به حضور چشمگیر تور‌های گردشگری و جلوگیری از انتقال آن به مردم شهرستان، بنا به تصمیم اتخاذ شده،  ورود تمامی تور‌های گروهی به تربت حیدریه لغو شده است.
 
 رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت حیدریه در ادامه اقدامات صورت گرفته گفت: به کلیه واحد‌های تحت پوشش به خصوص واحد‌های اقامتی، رستوران‌های بین راهی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی،  بخشنامه و دستورالعمل‌های لازم،  جهت پیشگیری و مقابله به ویروس کرونا ابلاغ شده است.

محمدی افزود:  همچنین برگزاری نمایشگاه‌ها در اماکن تاریخی به جهت رعایت احتیاط،  در بازدید گروهی از موز‌ه های تربت حیدریه، موقتا لغو می باشد.

انتهای پیام// ا.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.