۹۰ هزار کیلومتر باند برفروبی در شهرستان مشگین شهر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاد‌های شهرستان مشگین شهر گفت: ازابتدای آغاز بارش رحمت الهی تا به امروز راهداران دیار سبلان بیش از ۹۰ هزار کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر را برفروبی کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاد‌های شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه جهت انجام عملیات زمستانی ۱۱ اکیپ راهداری بصورت شبانه روزی در راهدارخانه‌های شهرستان مشگین شهر مستقر بودند گفت: در این مدت ۱۸ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به همراه ۴۱ نفر نیروی انسانی مشغول بازگشایی محور‌ها و خدمات رسانی به مردم و مسافران در جاده‌ها بودند.

او با اشاره به اینکه راهداران شهرستان مشگین شهر در طول فصل بارندگی جهت بازگشایی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان بیش از ۳ هزار تن نمک پاشی انجام داده اند تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش راهداران تا به امروز هیچ یک از محور‌های مواصلاتی این شهرستان حتی در شرایط سخت و کولاک مسدود نبوده و راهداران با حضور شبانه روزی در سطح جاده‌ها در حال خدمات رسانی به خودرو‌های در راه مانده نیز بودند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر طول راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان را هزار و ۲۷۰ کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت: از این مقدار هزار کیلومتر مربوط به راه‌های روستایی و ۲۷۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی می‌باشد.

فرج پور افزود: راهداران تا پایان فروردین ماه برای ایجاد جاده‌ای امن و آرام برای مردم و مسافران در محور‌ها مستقر خواهند بود.

او همچنین در جهت رفع نیاز رانندگان و جلب رضایت آن‌ها برای خدمات رسانی بیشتر به مردم از توزیع بیش از ۲ هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان این شهرستان خبر داد و گفت: در ۱۱ ماهه گذشته ۲۶۱ هزار و ۵۷۳ نفر مسافر توسط ۶ شرکت حمل ونقل کالا و مسافر از شهرستان مشگین شهر جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر رنگ آمیزی هزار و ۵۰۰ متر از سرعتکاه‌ها، تکمیل فرم شناسنامه ۷۵۹ دستگاه پل، پاکسازی و علف چینی ۱۲۰ دستگاه از قرنیز پل‌ها، نصب ایزوگام در راهدارخانه مرادلو و همچنین تعمیر ابنیه فنی ۱۲ دستگاه از پل‌ها را از اقدامات مهم راهداری شهرستان نمین در ۱۱ ماهه گذشته برشمرد.

فرج پور با بیان اینکه راهداری این شهرستان مسئولیت نگهداری هزار و ۲۸۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی شهرستان مشگین شهر را برعهده دارد گفت: از این مقدار ۲۶۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۴۵ کیلومتر راه روستایی و ۴۱۵ کیلومتر نیز راه شنی و خاکی می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.